  • 31. Data: 2006-02-02 07:35:34
    Temat: Re: Upierdliwa dłużniczka - jeszcze dalszy ciąg
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:1dxank3w9mp7j$.cb7vlfitg9mq.dlg@40tude.net
    użytkownik *Użytkownik* napisał(a):

    [cut]

    Litości! Tnij cytaty!

    --
    Big Jack
    ////// http://tiny.pl/x2lc
    ( o o) GG: 660675
    --ooO-( )-Ooo- *W nagłówku adres antyspamowy zakodowany w ROT11*

  • 32. Data: 2006-02-02 08:27:25
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Herbi wrote:

    > Teoretycznie - masz rację.

    Też nie do końca. Zgodnie z prawem obowiązek płacenia z konta firmowego
    dotyczy tylko ZUS-u za pracowników. ZUS za prowadzącego działalność
    gospodarczą i ewentualną osobę wspólpracującą można płacić także z
    konta prywatnego, bo to jest tak naprawdę wydatek "osobisty" a nie
    "firmowy".

    > Praktycznie - urzędy pocztowe przyjmują wpłaty ZUSowskie jak każdą
    > inną wpłatę ;) - Nie musi być GIRO.
    >
    > Co do rachunku - to np. podatki także powinno się regulować z rachunku
    > firmowego ... ale .... ;))

    W tym wypadku też prowadząc indywidualną działalność gospodarczą wolno
    to płacić z rachunku prywatnego. W wypadku spółki cywilnej dochodowy
    płaci także wspólnik i może z prywatnego. Inaczej jest tylko z VAT-em
    spółki. Płatnikiem VAT-u jest spółka a nie wspólnicy. I dlatego trzeba
    go płacić z rachunku spółki.

  • 33. Data: 2006-02-02 20:30:05
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 31 Jan 2006 14:07:06 +0100, Johnson napisał(a):

    > Nie byłbym złośliwy, bo to nie leży w mojej naturze :)
    U Ciebie ta cecha ma źródło w uwarunkowaniach cywilizacyjnych? ;)))

    PS. boje Czapli z "senatorówką" goszą na psp już dość długo

    --
    pozdro
    poreba

  • 34. Data: 2006-02-03 14:36:10
    Od: "Czapla" <k...@o...pl>

    > PS. boje Czapli z "senatorówką" goszą na psp już dość długo

    Pozew poszedł w listopadzie 2004. Przecież napisałem wyraźnie, że to ciąg
    dalszy... Skoro śledzisz sprawę tak dokładnie, to chyba interesuje Cię finał?

    Nie wiesz może do którego sądu zwrócić się o klauzulę? Wyrok był w rejonowym,
    apelację oddalił okręgowy, sygnatury są inne. Spółdzielni w przeciwieństwie do
    dłużniczki nie stać na adwokata. Jeśli wiesz to pomóż.
    Relacji z samej egzekucji już nie będzie :).

    Sorry, że nadaję z cudzego konta, ale limit mi się wyczerpał.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 35. Data: 2006-02-03 14:52:04
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Czapla napisał(a):
    > Nie wiesz może do którego sądu zwrócić się o klauzulę? Wyrok był w rejonowym,
    > apelację oddalił okręgowy, sygnatury są inne.

    Klauzulę wykonalności nadaje rejonowy, chyba że akta znajdują się w
    okręgowym. Złóż do okręgowego, najwyżej prześle wniosek razem z aktami
    do rejonowego.

    KG

  • 36. Data: 2006-02-03 15:23:17
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Relacji z samej egzekucji już nie będzie :).

    To nie fair! To tak, jakbyś z kryminału wyrwał ostatnie karki.

  • 37. Data: 2006-02-03 15:51:16
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Klauzulę wykonalności nadaje rejonowy, chyba że akta znajdują się w
    > okręgowym. Złóż do okręgowego, najwyżej prześle wniosek razem z aktami
    > do rejonowego.

    Wielkie dzięki! Jeszcze są w okręgowym (przynajmniej z rana były).

    > To nie fair! To tak, jakbyś z kryminału wyrwał ostatnie karki.

    No dobra wrzucę jeśli nikt nie zacznie krzyczeć. To powinno być za jakieś 2
    miesiące jeśli komornik będzie chciał się wykazać. Ten rewir objął niedawno
    taki młody, energiczny komornik - więc nie sądzę, żeby były problemy.

    Sorry za łączną odpowiedź, ale to przez ten cholerny limit.

    Pozdrawiam

    Czapla