  • 1. Data: 2006-12-11 13:40:47
    Temat: Uniwersystet w Lodzi - pytanie o spotkanie
    Od: "Moble" <d...@g...pl>

    Podobno jutro tj. we wtorek 12gru na Uniwersytecie
    Lodzkim bedzie spotkanie dotyczace domen i copywritingu.

    Czy cos wiecie wiecej na ten temat?
    Gdzie szukac informacji?
    Prosze o info na priva.

  • 2. Data: 2006-12-11 17:45:45
    Temat: Re: Uniwersystet w Lodzi - pytanie o spotkanie
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Moble <d...@g...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Podobno jutro tj. we wtorek 12gru na Uniwersytecie
    > Lodzkim bedzie spotkanie dotyczace domen i copywritingu.
    >
    > Czy cos wiecie wiecej na ten temat?
    > Gdzie szukac informacji?
    > Prosze o info na priva.

    Dlaczego tylko na priv? Boisz się tłoku?

    BTW coś wiem o pewnym spotkaniu jutro na UŁ, ale ono niezupełnie tego
    dotyczy, o co Ci chodzi. Myslę, że ktoś Ci niedokladnie informacje pzrekazał

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide