eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-12-11 13:41:03
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 11 Dec 2006 13:04:36 +0100,
    Cezary <r...@n...nl> screamed:
    > Zgłaszając awarię urządzenia konsultantowi pewnej firmy poinformowałem go
    > że będę nagrywał rozmowę. On nie wyraził zgody na nagrywanie.
    > Pytania:
    > 1. Czy nie uzyskawszy jego zgody mogę zgodnie z prawem nagrać rozmowę
    > (osoba prywatna-firma)?

    Tak.

    > 2. Czy mogę taką rozmowę potem wykorzystać jako dowód?

    Tak.

    > 3. Może ktoś podeśle linkę do odpowiednich uregulowań prawnych?
    >

    -> archiwum psp

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 14:41:11 user up 11187 days, 2:36, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    The shortest bedtime story: No.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1