-
1. Data: 2006-12-11 13:41:03
Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>
In the darkest hour on Mon, 11 Dec 2006 13:04:36 +0100,
Cezary <r...@n...nl> screamed:
> Zgłaszając awarię urządzenia konsultantowi pewnej firmy poinformowałem go
> że będę nagrywał rozmowę. On nie wyraził zgody na nagrywanie.
> Pytania:
> 1. Czy nie uzyskawszy jego zgody mogę zgodnie z prawem nagrać rozmowę
> (osoba prywatna-firma)?
Tak.
> 2. Czy mogę taką rozmowę potem wykorzystać jako dowód?
Tak.
> 3. Może ktoś podeśle linkę do odpowiednich uregulowań prawnych?
>
-> archiwum psp
--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
[ 14:41:11 user up 11187 days, 2:36, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]
The shortest bedtime story: No.