  • 1. Data: 2003-08-08 12:04:13
    Temat: Telewizja kablowa a umowa
    Od: "Plusek$" <p...@t...pl>

    Może ktoś to przerabiał ?

    Jak to wygląda z prawnego punktu widzenia ...
    Jest telewizja kablowa ... powiedzmy KABEL - SAT
    w grudniu 2002 roku podpisała z nami umowę na 24 miesięcy na 6 programów (TVP1,
    TVP2, Regionalny 3 "TVP 3", TV4, POLSAT oraz TVN) - antena AZART (zwykła) - cena
    5 złotych
    z początkiem lipca 2003 informują o zmianach w programie (ze względu na
    przejście do cyfrowej...)
    podstawowy pakiet (6 programów ale bez TVN) - 5 złotych,
    pakiet I (18 programów w tym TVN) - 12 złotych,
    pakiet II (36 programów ) - 36 złotych.
    Mnie interesuje tylko TVN a raczej mojej żonie ...
    Obecnie ma nie być TVN bo jest w II pakiecie. Każą zmieniać umowę i zapłacić im
    50 zł opłaty aktywacyjnej za zmianę pakietu.
    Pytanie brzmi - czy "można zmusić" ich do włączenia TVN do pakietu
    podstawowego - utrzymanie pierwotnej umowy - wprawdzie umowa nie określiła
    obecność TVN ? Chodzi o pozostanie przy pierwotnej umowie przez 24 miesięcy ...
    ?

    Dzięki z góry
    Plusek$

    --
    - - -
    p...@t...pl

    "Ciepło, coraz cieplej -
    - to nie koniec świata."

  • 2. Data: 2003-08-08 13:56:53
    Temat: Re: Telewizja kablowa a umowa
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-08 14:04, Plusek$ napisał(a):

> [...]
    >obecność TVN ? Chodzi o pozostanie przy pierwotnej umowie przez 24 miesięcy ...

    A co jest napisane w umowie nt. jej zerwania/zmiany warunków?
    Prawdopodobnie Kabel-Sat zerwał dawną umowę i chce podpisać nową.
    w.

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918