    From: nn3dx <n...@o...pl.usun.to>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa zlecenia - agencyjna?
    Date: Tue, 29 Aug 2006 23:19:49 +0200

    Witam

    Niedługo będę miał własną DG i chcę "zatrudnić pracownika", którego
    wynagrodzenie będzie zależne od wypracowanych zysków (czyli prowizja).
    Napisałem taką umowę, czy jest ona poprawna i zwięzła? Czy może byłoby
    trzeba coś jeszcze dodać. Zleceniobiorcą będzie mój znajomy i raczej nie
    zamierzam się z nim procesować ;) ale chciałbym żeby wszystko było w
    porządku.

    Pozdrawiam

    Przemek

    Treść umowy:

    Umowa zlecenia nr 1/2006 zawarta dnia 01.10.2006 w Białymstoku

    pomiędzy: .....
    zwanym dalej Zleceniobiorcą

    a: ....
    zwanym dalej Zleceniodawcą

    §1
    Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do: sprzedaży
    produktów i usług oferowanych przez Zleceniodawcę.

    §2
    Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykonywania postanowień punktu 1 od
    dnia 01.10.2006 do 30.09.2007.

    §3
    Umowa ta może być rozwiązana bez podawania przyczyny przez którąkolwiek
    ze stron, z przymajniej jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, ze
    skutkiem na koniec następnego miesiąca kalendarzowego.

    §4
    Za wykonane czynności określone w pkt. 1 Zleceniobiorcy należy się
    wynagrodzenie. Wynagrodzenie stanowi prowizję od sprzedanych przez
    Zleceniobiorcę produktów i usług w wysokości 20% od kwoty sprzedaży
    netto. Kwota wynagrodzenia jest kwotą brutto.

    §5
    Zleceniobiorca oświadcza, iż pozostaje w stosunku pracy z innym
    podmiotem gospodarczym przynajmniej do dnia 30.09.2007.

    §6
    Wypłata wynagrodzenia nastąpi na rachunek bankowy Zleceniobiorcy nr ...
    do 10 dnia następnego miesiąca po uzyskaniu prawa do otrzymania
    wynagrodzenia. Kwota wypłaty zostanie pomniejszona o należne składki do
    Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego.

    §7
    W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy
    Kodeksu cywilnego.

    §8
    Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzeplarzach, po jednym dla
    każdej ze stron.