  • Data: 2007-05-30 18:58:41
    Temat: Umowa przedwstępna przed aktem notarialnym
    Od: a22b <a...@n...ma.takiej.domeny.w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam następujący problem. Chcę kupić mieszkanie, które niedawno zostało
    oddane do użytkowania (nowy blok). Sprzedający nie podpisał jeszcze
    umowy końcowej sprzedaży (czyli aktu notarialnego). Umowa przedwstępna
    sprzedającego z developerem ma formę cywilno-prawną.

    Moje pytanie: czy już teraz mogę podpisać ze sprzedającym umowę
    przedwstępną? - czyli czy notariusz bez problemu skonstruuje mi taką
    umowę, w której będzie mowa, że sprzedający zobowiązuje się sprzedać mi
    mieszkanie po swoim akcie notarialnym.

    Dodam jeszcze, że wiem o możliwości zrobienia cesji umowy przedwstępnej
    sprzedającego z developerem ale tego pytanie nie dotyczy :)

    Pozdrawiam,
    --
    a22b<m.o.n.k.e.y>gazeta.pl