  • Data: 2007-05-31 06:46:00
    Temat: Re: Umowa przedwstępna przed aktem notarialnym
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 May 2007 20:58:41 +0200, a22b napisał(a):

    > Moje pytanie: czy już teraz mogę podpisać ze sprzedającym umowę
    > przedwstępną? - czyli czy notariusz bez problemu skonstruuje mi taką
    > umowę, w której będzie mowa, że sprzedający zobowiązuje się sprzedać mi
    > mieszkanie po swoim akcie notarialnym.

    Notariusz Ci nic nie zrobi, bo z jego punktu widzenia status prawny
    nieruchomości nie jest załatwiony (tamta umowa jest dotknięta pewnego
    rodzaju wadą).
    Sam byłbyś troszkę nieostrożny kupując nieruchomość od kogoś, kto jej po
    prostu nie ma jeszcze.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com