    From: j...@z...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa przedwstepna i sprzedaz innej osobie
    Date: 15 May 2006 23:32:55 -0700

    Szanowni Panstwo
    Zawarlam umowe przedwstepna w formie notarialnej. Przed uplywem
    erminu sprzedawca zbyl nieruchomosc komu innemu. Zwrócilam sie o
    zwrot zadatku i takowy otrzymalam. Czy w takiej sytuacji przysluguja
    mi jakies roszczenia? Czy przyjecie zwrotu zadatku uniemozliwia mi
    dochodzenia np odszkodowania czy tez wykonania umowy?
    Jak myslicie?
    Pozdrawiam.