  • Data: 2006-05-16 06:32:55
    Temat: Umowa przedwstepna i sprzedaz innej osobie
    Od: j...@z...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Panstwo
    Zawarlam umowe przedwstepna w formie notarialnej. Przed uplywem
    erminu sprzedawca zbyl nieruchomosc komu innemu. Zwrócilam sie o
    zwrot zadatku i takowy otrzymalam. Czy w takiej sytuacji przysluguja
    mi jakies roszczenia? Czy przyjecie zwrotu zadatku uniemozliwia mi
    dochodzenia np odszkodowania czy tez wykonania umowy?
    Jak myslicie?
    Pozdrawiam.