    From: Artur <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa o dzieło z krajami UE
    Date: Fri, 8 Jul 2005 18:58:49 +0200

    Witam!
    Sprawa dotyczy "umowy o dzieło" z jednym krajem UE, sa to Niemcy. Jestem
    grafikiem tzw. "freelancerem" i mam okazje na współprace.Niestety nie
    jestem firma tylko osoba fizyczna, nie posiadam dzialalnosci gospodarczej
    Moje pytania sa nastepujace:

    1) Czy Niemcy toleruja "umowe o dzielo"?
    2) Jak wyglada sprawa podatkowa (PITy) miedzy Niemcami a
    Polska?

    Chce zyby wszystko bylo legalnie, a jestem "zielony" gdyz nigdy nie
    wspolpracowalem z zachodem. Prosze Szanownych grupowiczow o odpowiedzi i
    jakies rady.
    Dziekuje i Pozdrawiam