    From: "mgras" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa o dzieło - wypłata wynagrodzenia
    Date: 14 Dec 2006 12:12:56 -0800

    Cześć,

    mam takie pytanie. Jest sobie umowa o dzieło (nauka angielskiego)
    którą chciałbym zerwać z różnych powodów o którch nie
    chciałbym mówić bo nie mają znaczenia. W umowie jest
    napisane że wynagrodzenie za miesiąc poprzedni dostaję do
    25go następnego miesiąca. Zleceniobiorca powiedział mi że
    nie dostanę wynagrodzenia za ten miesiąc przed świętami
    tylko dopiero po nich.

    Czy nie jest on zobowiązany do wypłaty wynagrodzenia przed
    świętami?
    Czy jeśli dostanę wynagrodzenie po świętach, mogę posłużyć
    się tym argumentem w celu zerwania umowy?

    Będę bardzo wdzięczny za wszelkie informacje lub nakierowanie mnie
    w miejsce gdzie znajdę odpowiedz na moje pytania.

    Bartek