  • 1. Data: 2007-11-01 13:48:13
    Temat: Umowa notarialna kupna sprzedaży działki rolnej i ANR
    Od: " Andrzej" <b...@g...pl>

    Witam,
    Może ktoś mógłby mi podpowiedzieć w takiej sprawie:
    Jestem w trakcie kupowania działki rolnej (od prywatnej osoby), która to
    działka w studium została określona jako budowlana. Mam w tej chili podpisaną
    umowę przedwstępną - (przygotowaną przez agencję nieruchomości)i na tej
    podstawie dostałem już pozytywna decyzję w banku odnośnie kredytu. Podobno
    potrzeba jeszcze spytać Agencje Nieruchomości Rolnych, która ma prawo
    pierwokupu. Agent (pośrednik) twierdzi, że powinienem najpierw podpisać
    warunkową umowę notarialną - później wystąpić do ANR i potem znów do
    notariusza - czyli notariuszowi będę musiał zapłacić 2 razy. Czy nie mam
    jakiejś możliwości podpisania tylko jednej umowy (aktu) u notariusza? Chodzi o
    zmniejszenie kosztów.
    Pozdrawiam, Andrzej

  • 2. Data: 2007-11-01 21:20:41
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>