  • Data: 2004-01-13 20:55:44
    Temat: Umowa na odleglość
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    mam taka sprawe: jakie są proceury przy podpisywaniu umów na odległość? Tzn.
    ze wzgledu na odległość wysyłam gotową, podpisaną przeze mnie umowę na drugi
    koniec kraju. Ten ktoś ma ją podpisać i odesłać. Następnie ja udzielam na
    podstawie tej umowy jakiejś informacji (do zapłaty za którą zobowiązywała
    umowa - ale dopiero po otrzymaniu informacji).

    I teraz: jaką mieć pewność albo inaczej - jak zwiększyć pewność tego, że
    umowa została podpisana przez właściwą osobę? Czy są jakieś standardowe
    zabezpieczenia, które sie stosuje w takich wypadkach?

    Może do zawierania umów na odległość są inne zasady?

    pozdrawiam
    T.