  • 1. Data: 2004-01-13 20:55:44
    Temat: Umowa na odleglość
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie,

    mam taka sprawe: jakie są proceury przy podpisywaniu umów na odległość? Tzn.
    ze wzgledu na odległość wysyłam gotową, podpisaną przeze mnie umowę na drugi
    koniec kraju. Ten ktoś ma ją podpisać i odesłać. Następnie ja udzielam na
    podstawie tej umowy jakiejś informacji (do zapłaty za którą zobowiązywała
    umowa - ale dopiero po otrzymaniu informacji).

    I teraz: jaką mieć pewność albo inaczej - jak zwiększyć pewność tego, że
    umowa została podpisana przez właściwą osobę? Czy są jakieś standardowe
    zabezpieczenia, które sie stosuje w takich wypadkach?

    Może do zawierania umów na odległość są inne zasady?

    pozdrawiam
    T.

  • 2. Data: 2004-01-13 22:32:55
    Temat: Re: Umowa na odleglość
    Od: "MarekMąkowski\"Lex\"" <m...@r...lex.pl>

    Witam !
    Zasady są takie same, aby mieć pewność poproś o kopię wypisu z ewidencji
    działalności gospodarczej jeżeli jest to osoba fizyczna. Jeżeli jesto spółka
    prawa handlowego aktualny odpis z KRS
    Pozdrawiam Marek

  • 3. Data: 2004-01-13 23:07:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MarekMąkowski"Lex"" <m...@r...lex.pl> napisał w
    wiadomości news:bu1rr2$a3l$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Zasady są takie same, aby mieć pewność poproś o kopię wypisu z ewidencji
    > działalności gospodarczej jeżeli jest to osoba fizyczna. Jeżeli jesto

    A w jaki sposób uchroni to przed złożeniem podpisu przez sąsiada?

  • 4. Data: 2004-01-14 22:17:44
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "MarekMąkowski"Lex"" <m...@r...lex.pl> napisał w
    > wiadomości news:bu1rr2$a3l$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > spółka
    >
    > A w jaki sposób uchroni to przed złożeniem podpisu przez sąsiada?

    Dokladnie o to chodzi.

    T.fa

  • 5. Data: 2004-01-15 18:09:50
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@f...id.pl_a.to.usun>

    Kiedyś tam (Wed, 14 Jan 2004 o 23:17 GMT) Tomfas oznajmił/a
    (chyba świadomie):

    > Dokladnie o to chodzi.

    to zażądaj umowy z podpisem notarialnie poświadczonym

    Pozdrawiam
    Marcin