  • 1. Data: 2008-03-29 13:35:52
    Temat: Zmiana nazwiska
    Od: Holly <k...@t...pl>

    Czy istnieje jakaś możliwość zmiany nazwiska, poza zawarciem związku
    małżeńskiego i adopcji? Chodzi mi o zmianę na nazwisko konkretnej
    osoby, przy czym obecne nie jest z gatunku śmiesznych czy obraźliwych.

  • 2. Data: 2008-03-29 14:32:12
    Temat: Re: Zmiana nazwiska
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Holly napisał:
    > Czy istnieje jakaś możliwość zmiany nazwiska, poza zawarciem związku
    > małżeńskiego i adopcji? Chodzi mi o zmianę na nazwisko konkretnej
    > osoby, przy czym obecne nie jest z gatunku śmiesznych czy obraźliwych.

    Jasne. Ale musisz wyjechac do normalnego kraju i tam zmienić.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2008-03-29 14:52:50
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tak, ale musisz zmianę uzasadnić w podaniu złożonym w USC i wtedy organ podejmie
    decyzję.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-03-29 16:06:09
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    Holly pisze:
    > Czy istnieje jakaś możliwość zmiany nazwiska, poza zawarciem związku
    > małżeńskiego i adopcji? Chodzi mi o zmianę na nazwisko konkretnej
    > osoby, przy czym obecne nie jest z gatunku śmiesznych czy obraźliwych.

    moja koleżanka - rozwódka, pozostająca przy nazwisku eks - miała w
    planie wrócić do swojego nazwiska, ale że plany dalsze zakładały nowy
    ślub, poszła i zmieniła nazwisko eks na nazwisko obecnego męża, ale
    jeszcze długo przed ślubem z nim

  • 5. Data: 2008-03-29 19:01:14
    Od: Holly <k...@t...pl>

    On 29 Mar, 17:06, Klara Bemol <h...@w...pl> wrote:

> [...]
    > planie wrócić do swojego nazwiska, ale że plany dalsze zakładały nowy
    > ślub, poszła i zmieniła nazwisko eks na nazwisko obecnego męża, ale

    I mniej więcej o coś takiego by mi chodziło.

    Dziękuję za informacje.