  • Data: 2003-05-29 21:59:03
    Temat: Umowa bez podpisu. Ma moc?
    Od: Tomasz Kałużny <camuflage@QWA_NIE_SPAMUJ.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam pytanie. W jaki sposob mam traktowac umowe, ktora chce zawarzec przez
    internet z jednym z serwisiw aukcyjnych, na wykorzystywanie ich serwisu do
    kupna/sprzedazy? Chodzi mi o to, czy taka umowa ma moc prawna, skoro nie
    podpisalem sie. Przeciez, takie rozwiazanie moze doprowadzic do tego, ze
    ktos podszywajac sie pode mnie sprzeda za posrednictwem takiego serwisu
    mnostwo roznych przedmiotow, a ja zostane obarczony zaplata prowizji. Przy
    rejestracji nie sa weryfikowane zadne dane osobowe, oprocz maila. Jak sie
    zabezpieczyc, wybronic w takiej sytuacji, oraz czy serwis aukcyjny moze
    sciagac ode mnie naleznosc bezposrednio, lub tez za posrednictwem firmy
    windykacyjnej, skoro nie maja weryfikacji ze ja to ja.

    Pozdrawiam. Tomek.