    From: Parasit Hendersson <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa a okres wypowiedzenia
    Date: Thu, 17 Apr 2003 02:27:22 +0000 (UTC)

    Witam

    Mam pytanie dotyczace okresu wypowiedzenia.
    Otorz wedlug prawa pracy (Art 36 p.1) przysluguje mi 3 miesieczny okres
    wypowiedzenia (pracowalem ponad 3 lata), natomiast na umowie o prace mam
    klauzule o 2 tygodniowym okresie wypowiedzenia (umowa na czas
    nieokreslony).
    I tu pytanie, ktory dokument jest nadrzedny ?

    Teoretycznie najlepiej ustalic okres za porozumieniem stron, ale w razie
    konfliktu chcialbym wiedziec na czym stoje.

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrowienia
    Parasit Hendersson XXIII