  • 1. Data: 2008-07-07 08:47:54
    Temat: Umowa KupnoSprzedaż - prośba o opinię wzoru
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    Witam

    planuję kupić dość drogi laptop na allegro i w związku z tym chciałbym
    zawrzeć umowę ze sprzedającym ... skleciłem sobie ją i teraz prosiłbym
    grupowiczów z wykształceniem prawniczym o ocenę jej wartości pod
    względem prawa

    pedeefa można tu ściągnąć:

    http://www.grzegorzwieczorek.com/allegro/umowa_KS_cz
    ysta.pdf

    pozdrawiam i dziękuję

    PS proszę nie komentować jej urody :] czy innych niemerytorycznych aspektów

    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

  • 2. Data: 2008-07-07 08:53:39
    Temat: Re: Umowa KupnoSprzedaż - prośba o opinię wzoru
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    bodie kotas pisze:
> [...]
    >
    > pozdrawiam i dziękuję
    >
    > PS proszę nie komentować jej urody :] czy innych niemerytorycznych aspektów

    Paragraf 7 jest zupełnie niepotrzebny, chyba że lubisz lać wodę.
    Podobnie jak paragraf 8. Nie wiem skąd i po co pomysł wpisywania tego
    typu warunków do umowy. Równie dobrze i potrzebnie byłoby w umowie
    wpisać "dziś była ładna pogoda".

    Ponadto podoba mi się, że umowa nazywa się poprawnie - umową
    sprzedaży. A nie umową kupna-sprzedaży, jak się często spotyka. Tylko
    skąd tytuł tego wątku?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-07-07 09:00:00
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    > Tylko skąd tytuł tego wątku?

    z głupiego ludzkiego przyzwyczajenia :]

    dziękuję za opinię :]

    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

  • 4. Data: 2008-07-07 10:42:38
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Ponadto podoba mi się, że umowa nazywa się poprawnie - umową
    > sprzedaży. A nie umową kupna-sprzedaży, jak się często spotyka.

    Prawie się udało, bo strona umowy sprzedaży nazywa się "sprzedawca" a nie
    "sprzedający" ;)

    Nie potrzebne są także słowa "i przenosi na kupującego własność", a także "i
    nabywa jego własność w dniu dzisiejszym", gdyż te skutki generowane są ex
    lege. Ale zarówno to jak i określenie strony nie mają żadnego znaczenia.

    pozdrawiam
    kuba

  • 5. Data: 2008-07-07 11:06:45
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

> [...]

    > Podobnie jak paragraf 8. Nie wiem skąd i po co pomysł wpisywania tego
    > typu warunków do umowy. Równie dobrze i potrzebnie byłoby w umowie

    To jest jeszcze nic, kiedyś widziałem w necie - i to na stronie "Gazeta
    wyborcza nieruchomości", jeśli się nie mylę - wzór umowy przedwstępnej
    sprzedaży nieruchomości, gdzie na końcu była dumna wzmianka: "Umowę niniejszą
    odczytano, przyjęto i podpisano". ;>

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2008-07-07 12:54:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bodie kotas wrote:
    > Witam
    >
    > planuję kupić dość drogi laptop na allegro

    widzę, że chcesz wtopić duuuuużżżżooooo kasy.

  • 7. Data: 2008-07-08 18:40:24
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    On 2008-07-07 14:54:01 +0200, witek <w...@g...pl.invalid> said:

    > widzę, że chcesz wtopić duuuuużżżżooooo kasy.

    eee ... dlaczego kolega tak myśli?

    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki