  • 11. Data: 2009-02-04 14:27:09
    Temat: Re: Umowa Aster z najmecą mieszkania
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > czy wynajmowane. Nawet jak przyjdzie komornik, to nalezy mu powiedziec, ze
    > adresat nie mieszka i ew w miare mozliwosci wskazac wlasciwy adres.

    Tak, tak... ja to pisalem, przyjmujac ze wlasciciel ma dobre
    serce i chce sprawe pozytywnie zalatwic.

    Po prostu nie wierze, ze kazdy BOczniaK, jest na tyle
    rozgarniety zeby sprawe rozkminic po jednej rozmowie telefonicznej,
    a nawet jesli tak, to watpie czy on ma jakiekolwiek uprawnienia
    zeby cos z tym zrobic.

    Najemca moze po prostu czekac wylacznie na dalsze
    wypadki, a one sie moga roznie potoczyc. I smiesznie i strasznie :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com