  • 1. Data: 2009-02-03 20:40:49
    Temat: Przesłuchanie w Urzędzie Skarbowym
    Od: l...@g...pl

    Witam serdecznie!

    Około 1-2 lat temu sprzedałem telefon w komisie w dużym hipermarkecie.
    Otrzymałem pieniążki, podpisałem umowę oczywiście wylegitymowałem się
    dowodem osobistym.
    W tej chwili dostałem wezwanie do Urzędu Skarbowego w celu złożenia
    wyjaśnień.
    Okazało się że ktoś "miły" czy to też z tego punktu czy też w oddziale
    tej firmy używał moich danych do wypisywania nie prawdziwych umów k-
    s. Tak jakbym sprzedał np: 30 telefonów do komisu.
    Z tego co mi wiadomo nie jestem jedyną osobą która tak została
    potraktowana .
    Złożyłem wyjaśnienia, nie wiele pamiętałem - szmat czasu.

    Co może być dalej czy będe musiał jeździć gdzieś i składać inne
    wyjaśnienia?

    Dziękuje serdecznie

  • 2. Data: 2009-02-03 21:03:31
    Temat: Re: Przesłuchanie w Urzędzie Skarbowym
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik l...@g...pl napisał:
    > Co może być dalej czy będe musiał jeździć gdzieś i składać inne
    > wyjaśnienia?

    Pewnie do sądu jeżeli kogoś tam oskarżą o fałszerstwo dokumentów :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info