    Date: Wed, 29 Oct 2008 12:53:13 +0100
    From: Kunio <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ulga studencka i wiek

    Sprawa dosc blacha ale chcialbym cos wyjasnic. Mam legitymacje studencka
    ktora jak wiadomo upowaznia mnie do znizki na na basenie. Babka wczoraj
    powiedziala mi ze powyzej 26 lat ulga nie jest przyznawana mimo ze
    posiadam legitymacje. Rozumiem ze to ich wewn regulamin tak stanowi? o
    Ile jest w nim taki zapis...