  • 11. Data: 2009-02-19 10:26:33
    Temat: Re: Ulga meldunkowa
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    m wrote:
    > Czyli jak to najlepiej za?atwiae. Chyba zastrzec w umowie notarialnej, ?e
    > p?atno?ci uruchamiane s? po opuszczeniu lokalu przez sprzedaj?cych

    dobre rozwiazanie

    > i po
    > przedstawieniu za?wiadczenia u wymeldowaniu (zameldowaniu kogokolwiek w tym
    > lokalu) z Biura Meldunkowego.

    A to juz tylko z lenistwa chyba - zameldowanie nie niesie ze soba
    zadnych praw (poza ew grzywna za zameldowanie w miejscu gdzie sie nie
    mieszka dla tej osoby i troche papierkologii dla Ciebie jako wlasciciela)

    > Jak mam takie za?wiadczenie, klucze do lokalu, akt notariialny to moge
    > zmieniae zamki w drzwiach i po sprawie.
    > Tak to wygl?da ?

    Zmienic zamki mozesz po przekazaniu mieszkania - a wiec mieszkanie ma
    byc opuszczone (najlepiej podpiszcie od razu protokul zdawczo-odbiorczy
    - i koniecznie napiszcie ze NIE ZOSTALY ZADNE RZECZY poprzednikow).
    Wtedy dostajesz klucze, zmieniasz zamki, spisujecie liczniki (tak dla
    pewnosci), od razu mozecie wypelnic kwitki do gazowni i dostawcy pradu,
    spoldzielni itp. Nastepnie herbatka/wino/szampan i ciasteczka.

    --
    Regards,
    Maverick