  • 1. Data: 2002-11-25 16:29:34
    Temat: Ulga dla kombatanta
    Od: m...@p...onet.pl

    Cześć !
    Mam pytanie. Jeżeli zawrę umowę na okres 24 miesięcy ze zniżką 50% dla
    kombatanta, a w trakcie jej trwania zmieni się Ustawa dotycząca ulg
    przysługujących kombatantom, to czy zachowam przyznaną zniżkę do końca trwania
    umowy ?
    Dziękuję za odpowiedź !

  • 2. Data: 2003-01-12 18:03:41
    Temat: Re: Ulga dla kombatanta !!!
    Od: "Mihau" <m...@w...pl>

    > Cześć !
    Witam :-)

> [...]
    > kombatanta, a w trakcie jej trwania zmieni się Ustawa dotycząca ulg
    > przysługujących kombatantom, to czy zachowam przyznaną zniżkę do końca

    Niestety nie !!! Dzisiaj rozmawialem z trzema BOK-ami (Era, Plus, Idea) -
    niestety wiedzieli mniej niz ja :-). Zmienila sie ustawa i dotychczasowe 20
    darmowych impulsow i znizka 50% na abonament zamienila sie w dodatek
    wynoszący 15% wartości dodatku kombatanckiego.

    Z moich dociekan dowiedzialem sie, ze na razie wszystkie sieci przymierzaja
    sie do poinformowania pisemnego swoich abonentow o zmianach.

    Szkoda, ze poslowie tak latwo odbieraja prawa kombatantow (ochrona praw
    nabytych).

    ... a wszyscy operatorzy, ktory sadze, ze wiedzieli o tym co uchwalij sejm w
    koncu pazdziernika nie uprzedzili o tym osoby, ktore podpisywaly umowy w
    listopadzie i grudniu ...

    Pozdrawiam serdecznie

    Mihau

  • 3. Data: 2003-01-14 11:03:43
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mihau" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Zmienila sie ustawa i dotychczasowe 20
    > darmowych impulsow i znizka 50% na abonament zamienila sie w dodatek
    > wynoszący 15% wartości dodatku kombatanckiego.

    Przepraszam, co to dokladniej oznacza?

    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości