  • 51. Data: 2009-11-13 07:39:29
    Temat: Re: Ukrzyzowany pedofil
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4afc26a3@news.home.net.pl...

    > Chcesz zabijać - ale cudzymi rękami.

    wedlug twoje logiki swoje zdanie np przy wspomnianej karze smierci moga miec
    tylko pelnosprawni ludzie, ktos sparalizowany, juz nie moze sie wypowiadac
    na temat kary smierci, bo przeciez sam nie bedzie mogl jej wykonac

    ciekawa logika

  • 52. Data: 2009-11-13 09:54:29
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 11 Nov 2009 22:06:17 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Jezeli bandyta wyrzadzilby krzywde mojej rodzinie,
    > to moglbym go poszatkowac bez wyrzutow sumienia.

    No właśnie. Dopóki o nieszczęściach tylko czytasz lub widzisz w telewizji -
    olewasz to dupnym sikiem.
    Jeżeli natomiast jakaś tragedia wydarzyłaby się w twoim środowisku, albo
    jeszcze gorzej - w rodzinie - wówczas jesteś nawet za stosowaniem kary
    śmierci. Ot po prostu jesteś obłudny, zakompleksiony kmiotek i tyle.

    PS. wielkość liter celowa i zamierzona.

  • 53. Data: 2009-11-13 11:15:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

> [...]
    > miec tylko pelnosprawni ludzie, ktos sparalizowany, juz nie moze sie
    > wypowiadac na temat kary smierci, bo przeciez sam nie bedzie mogl jej

    Litości...

    > ciekawa logika

    Jakbyś umiał posługiwać się logiką, to byś nie wyciągnął takich durnych
    wniosków - dla osoby myślącej oczywiste jest, że sprawa nie dotyczy
    przeszkód natury obiektywnej.

  • 54. Data: 2009-11-13 11:41:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4afd3fbd$1@news.home.net.pl...

    > Litości...

    no wlasnie, litosci

    > Jakbyś umiał posługiwać się logiką, to byś nie wyciągnął takich durnych
    > wniosków - dla osoby myślącej oczywiste jest, że sprawa nie dotyczy
    > przeszkód natury obiektywnej.

    no popatrz, probuje dostosowac sie do ciebie i nijak mi nie pasuje definicja
    hipokryzji twoja, do tej ogolnie przyjetej i drukowanej np w slowniku pwn

  • 55. Data: 2009-11-13 11:53:42
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 11 Nov 2009 12:21:52 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Gwalciciel dzieci to odmiana pedofila. Brutalniejsza.

    Zazwyczaj dużo więcej siły i przemocy potrzeba by zgwałcić dorosłego inż
    dziecko, więc brutalniejsza to raczej nie.

    --
    marcin

  • 56. Data: 2009-11-13 12:45:07
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Herald napisal:
    > Ot po prostu jesteś obłudny, zakompleksiony kmiotek i tyle.

    Ot, po prostu jestes obludnym, zakompleksionym chamem i trafiasz do KF.
    --
    Jacek

  • 57. Data: 2009-11-13 12:46:39
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    zly napisal:
    > Zazwyczaj dużo więcej siły i przemocy potrzeba by zgwałcić dorosłego inż
    > dziecko, więc brutalniejsza to raczej nie.

    Brutalnosc to okreslenie skutkow, a nie sily. Duzo wieksza sila
    w odniesieniu do np. Pudzianowskiego bedzie mniej brutalna
    niz znacznie mniejsza sila w odniesieniu do dziecka.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 58. Data: 2009-11-13 13:41:20
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 13 Nov 2009 12:46:39 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Brutalnosc to okreslenie skutkow, a nie sily.

    Że co? Brutalność to skutek?? Mi się zawsze wydawało, że to postępowanie.

    --
    marcin

  • 59. Data: 2009-11-13 13:43:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > Że co? Brutalność to skutek?? Mi się zawsze wydawało, że to postępowanie.

    obaj ponieda macie racje, przyjacielski klaps w plecy kumpla, moze zabic,
    albo okaleczyc na cale zycie male dziecko i o to jackowi chodzilo, to samo
    postepowanie wzgledem doroslego i odebrane jako np kumplowskie przepychanki,
    bedzie brutalnym zachowaniem w stosunku do malego dziecka

  • 60. Data: 2009-11-13 22:45:18
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > moja droga trzeba samemu myśleć :)

    tzn uważasz że nowy papież jest lepszy?