  • 1. Data: 2004-06-04 19:52:39
    Temat: Ukończenie studiów a wojsko.
    Od: "Kronoss" <k...@n...onet.pl>

    Czy w tym roku również obowiązuje rozporządzenie MON pozwalające przenieść
    do rezerwy absolwentów wyższych uczelni? Czy dzieje się to "automatem" -
    czyli biorę papierek z uczelni, melduję się w WKU i po paru-parunastu
    minutach jestem szczęśliwy, czy też procedura jest bardziej skomplikowana?

  • 2. Data: 2004-06-05 06:42:53
    Temat: Re: Ukończenie studiów a wojsko.
    Od: "K@PA" <k...@p...onet.pl>

    ? Czy dzieje się to "automatem" -
    > czyli biorę papierek z uczelni, melduję się w WKU i po paru-parunastu
    > minutach jestem szczęśliwy, czy też procedura jest bardziej skomplikowana?

    Nie wiem jak teraz ale 2 lata temu wygladalo to tak.
    Wzialem dyplom ukonczenia szkly, pojchalem wo WKU
    pokazalem tam dyplomik, wpisali do akt ze ukonczylem szkole
    (nie ktorzy mieli juz wpisane), wbili pieczatke do ksiazeczki
    wojskowej i to tyle.
    Trawlo to moze z 10 minut,