  • 1. Data: 2004-06-04 16:57:59
    Temat: Podwojne obywatelstwo - jak przerejestrowac auto ?
    Od: "E.W" <e...@y...com>

    Witam grupe. Posiadam w PL auto na Bialoruskich (BY) tablicach , poniewaz
    jestem tam zameldowany i posiadam BY obywatelstwo. Aktualnie mam rowniez PL
    obywatelstwo i rowniez stale zameldowanie w PL i chcialbym przerejestrowac
    auto na PL tablice ze wzgledu na drastyczny wzrost kosztow ubezpieczenia
    auta na BY tablicach po 1 maja.

    Jakie sa moje mozliwosci ?

    Czy jednak musze kombinowac z mieniem przesiedlenczym (auto posiadam
    ponad 6 mies. zarejestrwane w BY, ale nie mieszkalem w BY ponad 12 mies ,
    bo praktycznie caly czas sie znajduje w PL od momentu zakupu auta i
    wczesniej .Pobytu 12 mies. w kraju poprzednim (BY) wymaga podobno ustawa o
    mieniu przesiedlenczym.
    Prosze o jakas rade co robic , do kogo sie zwrocic (na grupe ewent. na
    edw@<USUN>simplusnet.pl) , pozdrawiam