  • 1. Data: 2004-06-04 18:39:00
    Temat: Re: Może trywialne - skręt w lewo na rondzie
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "Leszek" <l...@i...pl> napisał:

    >"Nie dyskutuj z idiotą bo inni mogą nie zauważyć różnicy".
    Zdaje mi sie, ze sympatyczny Andrzej Lawa wrzucil cie do KF-a,
    wiec nie moze tego przeczytac ;-(

    KaMil

  • 2. Data: 2004-06-04 20:36:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KaMil wrote:

    > Zdaje mi sie, ze sympatyczny Andrzej Lawa wrzucil cie do KF-a,
    > wiec nie moze tego przeczytac ;-(

    I dlatego prosiłbym o nie cytowanie zbytecznych tekstów luftbranzlunga -
    nie po to mam go w KF, żeby ciągle widzieć echa tego pieska za karawaną.

    Swoją szosą cwaniaczek zacytował tekst wielokrotnie używany w stosunku
    do niego - syndrom Expierda się objawia (słynny Jacuś-Expierd robił to
    samo, często nawet całe listy kopiował zmieniając tylko imiona).