  • 31. Data: 2011-03-25 12:27:17
    Temat: Re: Udział w komisji wojskowej
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-25 13:13, Użytkownik qwerty napisał:

    > Nie prawda. Teraz wystarczają pieniądze na ksero.

    Teraz nie ma dwu letniej obowiązkowej służby więc chyba powinieneś
    zrozumieć że rozmawiamy o innym okresie.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2011-03-25 12:30:47
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 12:51:09 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Najlepsza metodą było pójść na studia, no ale do tego to
    > rozum jest potrzebny.

    Czego w całej rozciągłości ci brakuje :)
    Jak ulał spełniasz te kryteria:
    www.maturatobzdura.tv

    Kiedyś, w dobrych czasach studiować mogli "wybrani". I na szczęście poziom
    nauczania też był na odpowiednim poziomie.
    Teraz "studiować" każdy może kto ma kasę, i to jest nieszczęście. Dlatego
    że kształcimy na "studiach" wtórnych analfabetów, którzy sądzą że nie muszą
    się uczyć - wystarczy że uczęszczają (nawet o ile) i rodzice im opłacają
    czesne.
    I taka jest prawda - ci rzekomi "studenci" to analfabeci którzy zakładają
    że "im się należy". Po takich studiach jeden jełop z drugim sądzi że musi
    zarabiać co najmniej 5-8 tysiączków na łapkę :))
    A potem zdziwko że tak to tylko w Erze :)
    I zasilają szeregi bezrobotnych - twierdząc że z "ich wykształceniem nie ma
    roboty" - jak dla Ferdynanda z "Kiepskich" :)

    Ale też barany kazały polikwidować szkoły zawodowe - teraz nie ma komu
    nawet młotków robić, czy ulic sprzątać :)

  • 33. Data: 2011-03-25 12:34:04
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 11:59:17 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

    > O, taaak... Malowanie trawy na zielono, chlanie i posłuszne wykonywanie
    > rozkazów jakiegoś trepa... Do tego trzeba mieć taaaaaaaaaaaakie jaja.
    >
    > Padnij i zrób mi w tym błocie 50 pompek!
    >
    > No cóż, gamonie co wpadli w łapance muszą sobie jakoś ego podbudować. I
    > generalnie ignorować rzeczywistość, że np. ich partnerki podczas ich
    > nieobecności pocieszały się z tymi, co nie dali się capnąć.

    Dobra, streściłeś "Kroll`a" - i co to ma wspólnego do rzeczywistości?
    Nie byłeś, nie wiesz - to po co zabierasz głos?
    Znasz tylko opowieści - które często bywały przekoloryzowane.
    Ale co tu dużo oczekiwać - trafiały na podatny grunt - ot i cały efekt :)

  • 34. Data: 2011-03-25 12:40:54
    Temat: Re: Udzia? w komisji wojskowej
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 08:13:15 +0100, Zygmunt napisał(a):

    > 1. czy nigdy w życiu nie pójdzie na basen i pod prysznice?

    Pewnie w stroju płetwonurka :)

    > 2. czy nigdy w życiu nie zamierza mieć kobiety?

    Na pewno zamierzają, lawa też by pewnie chciał. Ale co z tego że by
    chcieli? ;))))

    > 3. czy nigdy nie pójdzie do lekarza kiedy mu coś zacznie sie psuć za
    > majtkami?

    Dlatego też w obecnych czasach choroby weneryczne zbierają ogromne żniwo -
    bo to temat tabu.

    lawa i ten od wątku oraz im podobni - oni są mądrzy w gębie, kiedy siedzą
    wgapieni w ekran - wtedy to są macho i panami :)
    A w świecie realnym, fizycznym - to wystraszone, zakompleksione łajzy i
    tyle ;)

  • 35. Data: 2011-03-25 12:44:17
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2011 13:34, Kamil pisze:

    > Dobra, streściłeś "Kroll`a" - i co to ma wspólnego do rzeczywistości?

    Kogo/co?

    > Nie byłeś, nie wiesz - to po co zabierasz głos?

    W Paryżu też nigdy nie byłem... Mówisz, że wobec tego wieża Eiffla nie
    istnieje?

  • 36. Data: 2011-03-25 12:44:51
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 10:23:47 -0700 (PDT), Piter napisał(a):

    > Tak.
    > Do wojska nie trzeba iść.
    > Na Komisję trzeba iść - pod rygorem doprowadzenia.
    > Badać się na komisji - właśnie nie wiem.

    Hahah, co to wróblewski - nie przełączyłeś konta w "G2" wcześniej?
    Nawet nie potrafisz zrobić cancela na tamtym poście? :))

  • 37. Data: 2011-03-25 12:50:31
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2011 13:40, Kamil pisze:

    > Dlatego też w obecnych czasach choroby weneryczne zbierają ogromne żniwo -

    Może w twojej rodzinie.

> [...]
    > wgapieni w ekran - wtedy to są macho i panami :)
    > A w świecie realnym, fizycznym - to wystraszone, zakompleksione łajzy i
    ...napisał anonimowy szczyl, który nawet przedstawić się boi, a za to ma
    potężną skłonność do projekcji.

  • 38. Data: 2011-03-25 12:53:53
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 13:44:17 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

    > Kogo/co?

    Nie udawaj greka lawa -:)
    http://www.filmweb.pl/Kroll

    > W Paryżu też nigdy nie byłem...

    Co mnie to obchodzi?

    > Mówisz, że wobec tego wieża Eiffla nie istnieje?

    Ja nic takiego nie powiedziałem.
    Poproś kogoś kto skończył chociaż z 4 klasy podstawówki by pomógł ci
    sformułować sensowne zdanie lub zapytanie :)

  • 39. Data: 2011-03-25 12:57:06
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 13:50:31 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

    > ...napisał anonimowy szczyl, który nawet przedstawić się boi,

    Eee tam, sygnaturka nie ustawiona :)

    > a za to ma potężną skłonność do projekcji.

    Projekcja? hahah - marzy ci się znowu sesja z Andrzejem S? :))
    To były niezapomniane chwile - co? ;)

  • 40. Data: 2011-03-25 13:11:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/25/2011 5:59 AM, Andrzej Ława wrote:
    > O, taaak... Malowanie trawy na zielono, chlanie i posłuszne wykonywanie
    > rozkazów jakiegoś trepa... Do tego trzeba mieć taaaaaaaaaaaakie jaja.

    co niektórym, żeby im jaja wyrosły i wydorośleli właśnie czegoś takiego
    brakuje.
    Same mięczaki na rynku.