  • Data: 2002-08-27 18:36:13
    Temat: Udostepnienie logow serwera
    Od: "Markus" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam zalozone konto www i postawiona tam strone. Jest to konto oplacane (nie
    za friko). Ktoregos dnia do mojej ksiegi gosci wpisala sie jakas osoba i we
    wpisie znalazly sie dosc obrazliwe tresci, a nawet cos w rodzaju pogruszek w
    moim kierunku. Wiem, ze serwery prowadza czasami logi (dosc czesto) i
    chcialbym uzyskac taki log od nich (z danego dnia). Czy sa jakies przepisy
    uniemozliwiajace mi uzyskanie takich informacji ? A moze jest jakas inna
    droga ustalenia tozsamosci ? Nie chce w to mieszac "wyzszych" urzedow, tylko
    chce sie dowiedziec z kim mam do czynienia.

    Prosze o pomoc i z gory dziekuje