  • 1. Data: 2006-05-02 09:33:12
    Temat: Udostępnienie klatki schodowej
    Od: "michalb" <m...@w...pl>

    Witam
    Bardzo proszę o radę
    Kupiłem niedawno mieszkanie w starej kamienicy.
    Składa się z dwóch pokoi, ale do każdego jest osobne wejscie z klatki
    schodowej (ostatnie piętro). Poprzedni właściciel zabudował klatkę schodową
    tak, że jakby stworzył przedpokój. Problem polega na tym, że żeby wejść na
    strych (nieużywany) trzeba przejść przez ten "przedpokój". Dodam, że ta
    część klatki schodowej doliczona jest w całkowitą powierzchnię mieszkania
    (tak mam w księdze wieczystej)
    I tutaj jest mój problem. Od kiedy kupiłem co chwilę szwędają się sąsiedzi
    oglądać itd. Moje pytanie czy ja mogę zmienić zamki tak żeby nikt nie mógł
    wejść ????, ale jednocześnie uniemożliwiając wejście na strych ????

    Pozdrwiam
    Michał