  • 1. Data: 2006-05-01 20:45:09
    Temat: wielka prosba o ustawy implementujace sprzedaz konsumencka
    Od: newdem <n...@w...pl>

    Witam,

    Strasznie wielka prosba o jakikolwiek namiar na ustawy implementujace
    dyrektywe 99/44 EC czyli o sprzedazy konsumenckiej -
    ustawy z poszczegolnych krajow Unii.

    W Polsce wiadomo, mam tez SAles Act 1979 w UK

    Prosilbym o namiary na np. ustawe Niemiecka, Francuską, Włoską....

    Idealnie byłoby po angielsku,ale nie koniecznie..

    pozdrawiam
    newdem

  • 2. Data: 2006-05-01 21:11:02
    Od: roburkov <r...@g...ciach.pl>

    newdem pisze:

> [...]

    > W Polsce wiadomo, mam tez SAles Act 1979 w UK

    > Prosilbym o namiary na np. ustawe Niemiecka, Francuską, Włoską....

    łW Niemczech zalatwiaja to pp. 474-479 BGB w powiazaniu z ogolnymi
    przepisami o rekojmi i gwarancji przy sprzedazy. Zreszta caly tytul
    regulujacy sprzedaz i zamiane opatrzony jest naglowkiem informujacym o tym,
    ze wdraza postanowienia w/w dyrektywy. Co do reszty panstw unijnych to nie
    wiem, ale nie ma chyba takiego drugiego, ktory by stworzyl takiego
    antykonsumenckiego potworka prawnego jak nasza rodzima ustawa.

    --
    Pozdrowienia,
    roburkov