  • 1. Data: 2006-06-07 13:27:22
    Temat: Udokumentowanie dochodow PITem
    Od: "alwik" <a...@o...pl>

    Witam
    w jaki sposob mozna zmusic druga strone w sadzie by udokumentowala swoje
    dochody przy pomocy rocznego PITa, a nie zaswiadczenia z miejsca pracy za
    ostatnie pol roku? Chodzi o sprawe alimentacyjna.

    Dzieki za pomoc
    Alwik

  • 2. Data: 2006-06-07 15:38:00
    Temat: Re: Udokumentowanie dochodow PITem
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Użytkownik "alwik" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dochody przy pomocy rocznego PITa, a nie zaswiadczenia z miejsca pracy za
    > ostatnie pol roku? Chodzi o sprawe alimentacyjna.

    Można złożyć stosowny wniosek, umotywować swoje podejrzenia np. ukrywania
    dochodów z innego tytułu niż stosunek pracy z jednym pracodawcą (oczywiście
    tylko wtedy gdy padło takie pytanie a strona stwierdziła, że tylko w jednym
    miejscu zarabia a ja wiem że jest inaczej a z innych źródeł np. najmu może
    mieć dochody) i mieć nadzieję, że strona przeciwna nie potraktuje tego jako
    pomówień czy fałszywych oskarżeń. Sąd rozpatrzy każde pismo procesowe.
    Najwyżej odrzuci wniosek. Bez twardych dowodów nie radzę tak postępować. A
    co do wartości dowodu to uprzedzam że jakieś tam zasłyszane plotki nie są
    żadnym dowodem. O ocenę ich wartości najlepiej zapytać najbliższego prawnika
    prawnika.