  • 11. Data: 2011-06-30 07:27:09
    Temat: Re: Ucieczka przed komonikiem - przepisanie wszystkiego na 5-latkę
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pożyczkodawca powinien spokojnymi ruchami wyegzekwoać swoją należność od
    dłużnika dzięki... przedmiotowi zabezpieczenia pożyczki - takimi jak zastaw,
    zastaw rejestrowy, gwarancja, hipoteka, cesja ubezpieczenia itp. ;-)

    -----

  • 12. Data: 2011-06-30 08:19:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-30 09:19, Andrzej Ława pisze:

    > Bank ma w tym interes, więc będzie presja.

    Mój znajomy wierzyciel nie jest bankiem, więc pewnie dlatego prokuratura
    nie chciała wszcząć śledztwa, sąd kazał wszcząć, nic konkretnego nie
    zrobili (tylko rozpytali dłużnika) i umorzyła, a sąd przyklepał.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2011-07-01 13:12:10
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.06.2011 10:19, Liwiusz pisze:

    > Mój znajomy wierzyciel nie jest bankiem, więc pewnie dlatego prokuratura
    > nie chciała wszcząć śledztwa, sąd kazał wszcząć, nic konkretnego nie
    > zrobili (tylko rozpytali dłużnika) i umorzyła, a sąd przyklepał.

    Jakiś rok temu był tu wątek z jakąś aferą, że w jakiejś miejscowości
    każdy, kto przestawał spłacać kredyt w PKO BP z tej miejscowości -
    prawie automatycznie stawał się oskarżonym. Nie wiem, czy były jakieś
    skazania...

    Pretekst jest - kwestia sędziego, banku, prokuratora i układów wzajemnych.