  • 1. Data: 2011-06-29 12:36:26
    Temat: Re: skarga na bezczynność na urzędnika do WSA
    Od: p...@p...fm

    > Czy jeśli już po wysłaniu skargi na bezczynność na urzędnika do WSA tenże

    > przysłał mi w końcu to o co wnioskowałem i wystąpił do WSA o umorzenie

    > sprawy to jak sądzicie co w takiej sytuacji zrobi sąd (tzn. jak to

    > wygląda w orzecznictwie)? Dostałem pismo żeby zapłacić 100 za rozprawę z

    > zapytaniem czy będę to ciągnął dalej i prawdę mówiąc nie wiem :)

    Rozumiem, że mamy do czynienia ze skargą na bezczynność organu, a nie urzędnika.

    Sąd umorzy postępowanie jako bezprzedmiotowe; jeśli nie zapłacisz - odrzuci
    skargę; jeśli zapłacisz powinien umorzyć postępowanie z powodu jego
    bezprzedmiotowości i zasądzić od organu koszty postępowania na twoją rzecz.

    Zapłać, będziesz mógł dochodzić ewentualnych roszczeń odszkodowawczych jak
    będzie prawomocne orzeczenie sądu.