  • 21. Data: 2005-06-10 13:50:18
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andreeq" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d8c114$th3$1@opal.futuro.pl...
    > Bardzo mądra rada, gratuluje ci, takich porad oczekiwalem!! Może przydała
    > by ci
    > sie podobna sytuacja wtedy może byś gościu zmądrzał!!!!!!

    jezeli przy ogladaniu mieszkania widzialbym na korytarzu meble, to nie
    zadalbym ich usuniecia po wprowadzeniu.
    Szczyt chamowy.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 22. Data: 2005-06-10 14:23:01
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d8c089$pv4$1@inews.gazeta.pl...

    > Trudno by nowy lokator nowe zasady wprowadzal.

    Nowy lokator ma takie sama prawa jak starzy. Jeśli to wspólnota
    mieszkaniowa to niekiedy znaczenie ma procentowy udział w nieruchomości i
    nic więcej.
    W opisanym przypadku nie wiemy czy to spółdzielnia czy wspólnota.
    Na początek skarga do administracji/zarządcy. Może jest jakiś zapis w
    regulaminie porządkowym lub można go tam dopisać?
    W ostateczności chyba można iść z tym do sądu z pozwem o zakazanie
    sąsiadom korzystania z korytarza na cele inne niż komunikacja?

    Alek

  • 23. Data: 2005-06-10 14:29:52
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl>

    > widzialy galy co braly.

    Prawnik z Ciebie niegłupi

    -------------
    PZDR
    Mroczny Daro

  • 24. Data: 2005-06-10 14:46:52
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d8c5qo$pgq$1@inews.gazeta.pl>, Przemek R... wrote:

    > jezeli przy ogladaniu mieszkania widzialbym na korytarzu meble, to nie
    > zadalbym ich usuniecia po wprowadzeniu.

    Nie czytasz, co do ciebie piszą. Autor wątku nie żąda usunięcia mebli,
    a ciszy.

    Renata

  • 25. Data: 2005-06-10 15:31:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndaja8g.9lg.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Nie czytasz, co do ciebie piszą. Autor wątku nie żąda usunięcia mebli,
    > a ciszy.

    to niech drzwi uszczelni. Skoro tylko im to przeszkadza to moze z nimi cos
    nie tak?

    P.

  • 26. Data: 2005-06-10 17:45:16
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d8cbop$oco$1@inews.gazeta.pl>, Przemek R... wrote:

    > to niech drzwi uszczelni.

    Jasne. Bydło hałasuje, a ten, któremu bydło hałasuje ma w
    związku z tym ponosić dodatkowe koszty. Na szczęście na bydło są paragrafy.

    >Skoro tylko im to przeszkadza to moze z nimi cos
    > nie tak?

    Tego nie wiesz, prawda?
    Jak również nie wiesz, czy ktoś jeszcze mieszka koło tej klatkowej
    klubo-kawiarni, prawda?

    Renata

  • 27. Data: 2005-06-10 19:44:18
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    markus <k...@w...pl> napisał(a):
    > podeptac, połamac przechodząc, to sie nauczą zeby nie zostawiac smieci na
    > klatce

    Mam opory przed odpowiadaniem buractwem na buractwo, aczkolwiek dziś wychodząc
    z pracy miałam dużą ochotę - na ich piętrze nie było już miejsca na nic, więc
    mokry parasol rozłożyli na półpiętrze.

    JoP

  • 28. Data: 2005-06-10 19:46:41
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    Andreeq<a...@o...pl> napisał(a):

    > Bardzo mądra rada, gratuluje ci, takich porad oczekiwalem!! Może przydała by
    > ci sie podobna sytuacja wtedy może byś gościu zmądrzał!!!!!!

    Nie gorączkuj się, Przemek to taki lokalny specjalista od pisania głupot i
    głoszenia niczym nie uzasadnionych wniosków ze wyciągniętych szklanej kuli
    albo wyssanych z brudnego palucha. Taki folklor. Ignorować.

    JoP

  • 29. Data: 2005-06-10 19:54:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jolanta Pers wrote:

    > Mam opory przed odpowiadaniem buractwem na buractwo, aczkolwiek dziś wychodząc
    > z pracy miałam dużą ochotę - na ich piętrze nie było już miejsca na nic, więc
    > mokry parasol rozłożyli na półpiętrze.

    Serio, przekręć po straż pożarną.

  • 30. Data: 2005-06-10 20:53:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> napisał w
    wiadomości news:slrndai4qh.u1.rrozak@deb.dom.pl...

    > A co jeśli tamci wykarzą się również podobną fantazją ?

    No to będzie przysłowiowy cyrk. Ot, po prostu uroki mieszkania w domu
    wielorodzinnym.