  • 1. Data: 2005-06-09 20:09:05
    Temat: pomocy !!!!!zaszczuty jestem (długie)
    Od: "Zbyszek Kowalski" <b...@g...pl>

    Zwracam się do Was z pytaniem i prośbą o pomoc mianowicie mam taką
    sytuację : rozwodzę się z żoną wnioskowałem o rozwód z jej winy powody chyba
    nie są tu za bardzo istotne w odwecie moja żona zgłosiła na policję ,że
    znęcam się nad nią psychicznie i nadużywam alkoholu na świadków podała
    członków swojej rodziny którzy oczywiście zgodnie potwierdzili,że używam
    wobec żony słów wulgarnych i przychodzę codziennie pod wpływem alkoholu do
    domu wszczynając awantury .Zostałem wezwany na policje w roli podejrzanego
    gdzie stwierdziłem że to absurdalny zarzut i próba zdyskredytowania mnie
    przed sądem przed mającą odbyć się sprawą rozwodową .Myślałem ,że prokurator
    odrzuci te zarzuty jako że jedynymi świadkami którzy działali pod wpływem
    mojej żony wymyślając na mój temat niestworzone historie ,była jej
    rodzina .Ale niestety prokurator skierował akt oskarżenia w mojej sprawie do
    sądu mało tego wystąpił z wnioskiem o przymusowe leczenie alkoholowe .Boje
    się ,że moja żona będzie chciała w ten sposób ograniczyć moje kontakty z
    synkiem i przedstawić mnie jako sadystę alkoholika
    Moje pytanie :
    O co chodzi z tą rozprawą w sprawie leczenia odwykowego bo boje się ,że
    jeżeli prokurator tak łatwo bez żadnego dochodzenia stanu faktycznego
    kieruje takie zarzuty do sądu to może się okazać ,że te kłamliwe oskarżenia
    mojej żony zrobią ze mnie alkoholika
    Na jakiej podstawie można kogoś skierować na takie leczenie ? tylko na
    podstawie kłamliwych oświadczeń mojej żony i jej rodziny ??