  • 1. Data: 2007-06-21 13:29:51
    Temat: Uchylenie obowiązku alimentacyjnego
    Od: "argonn" <a...@v...pl>

    Witam grupę,
    Mój syn skończył 19 lat i nie uczy sie ani nie pracuje. Zamieszkuje wraz z
    matką której dom traktuje jak hotel często robiąc jej awantury właściwie o
    wszystko. Kilkakrotnie podejmował prace w różnych firmach ale z mizernym
    skutkiem (2-5 dni). Zamierzamy z byłą żoną przestać płacić alimenty na Niego.
    Dowiedziałem się, że muszę wnieść do Sądu pozew o uchylenie obowiązku
    alimentacyjnego chyba że ...syn dobrowolnie zrezygnuje z tycgh alimentów. No
    właśnie- jaka to ma być forma i treść tego "dobrowolnegoo zrzeczenia się
    alimentów"?. Chciałbym to wiedzieć, bo może mi się jednak uda Go przekonać i
    nie będzie musiał stawiać się przed sądem. Jeśli natomiast się nie uda, to co
    w takim pozwie powinienem napisać- czy potrzebne będzie zaświadczenie o moich
    zarobkach, uzasadnienia itd
    ZAaodpowiedź z góry dzięluję.

    Pozdrawiam,
    Argonn

  • 2. Data: 2007-06-21 16:35:25
    Temat: Re: Uchylenie obowiązku alimentacyjnego
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    argonn napisał(a):
> [...]
    > właśnie- jaka to ma być forma i treść tego "dobrowolnegoo zrzeczenia się
    w formie podania np. "zrzekam sie alimentow od ..."