  • 1. Data: 2007-06-21 11:07:11
    Temat: Przeciek egzaminu - gdzie zgłosić?
    Od: "Szefik" <t...@u...pl>

    Witam,
    mam krótkie pytanie. Gdzie należy zgłosić przeciek tematu z egzaminu
    zawodowego? Zgłosiłem już ten fakt Centralnej Komisji Egzaminacyjnej jednak
    biorąc pod uwagę ich tempo i błedy w tegorocznym egzaminie mam powody
    martwić się czy zostanie to poważnie potraktowane. Można to zgłosić
    prokuraturze?
    Pozdrawiam
    Szefo

  • 2. Data: 2007-06-21 13:28:45
    Temat: Re: Przeciek egzaminu - gdzie zgłosić?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Szefik" <t...@u...pl> wrote in message
> [...]
    > jednak biorąc pod uwagę ich tempo i błedy w tegorocznym egzaminie mam
    > powody martwić się czy zostanie to poważnie potraktowane. Można to zgłosić

    Można.

  • 3. Data: 2007-06-21 13:38:00
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Zastanow sie tylko czy sobie nie zaszkodzisz za kilka lat moze sie okazac ze
    zostaniesz napietnowany tak jak teraz donosiciele z IPN pamietaj ze
    Donosiciel to zawsze donosiciel.

    Boisz sie ze ci ktrozy maja owe przecieki dostana lepsze oceny, czy moze
    jestes zbyt mierny w nauce i chcesz dzieki temu zdobyc nominacje ?

  • 4. Data: 2007-06-21 13:53:14
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "MT" <s...@d...pl> wrote in message
    > Zastanow sie tylko czy sobie nie zaszkodzisz za kilka lat moze sie okazac
    > ze zostaniesz napietnowany tak jak teraz donosiciele z IPN pamietaj ze
    > Donosiciel to zawsze donosiciel.

    Jak dzownisz na policję, bo ktoś kogoś bije, to też jesteś donosiciel?

  • 5. Data: 2007-06-21 13:54:28
    Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl>

    > Zastanow sie tylko czy sobie nie zaszkodzisz za kilka lat moze sie okazac
    > ze zostaniesz napietnowany tak jak teraz donosiciele z IPN pamietaj ze
    > Donosiciel to zawsze donosiciel.

    HWDP na murach też dla Ciebie jest czymś normalnym?

    > Boisz sie ze ci ktrozy maja owe przecieki dostana lepsze oceny, czy moze
    > jestes zbyt mierny w nauce i chcesz dzieki temu zdobyc nominacje ?

    Co w tym dziwnego? Jeżeli ktoś olał egzamin to z jakiej racji ma zabierać
    miejsce pracy uczciwemu człowiekowi??

  • 6. Data: 2007-06-21 14:07:57
    Od: "Szefik" <t...@u...pl>

    > Donosiciel to zawsze donosiciel.

    Śmieszny jesteś. Ktoś popełnił błąd i powinien za to beknąć. A może na
    ciebie wszyscy donoszą i wszystkich traktujesz jak esbekow? Ja sie ipnu nie
    boje. Dzieki wszystkim innym za odpowiedzi.
    Szefo

  • 7. Data: 2007-06-21 14:14:48
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    HWDP a co to znaczy ?
    Zyjemy w wolnym kraju kazdy moze sobie pisac co se chce !

    Uczciwy czlowiek nie kabluje na kolegow z uczelni !
    Donosiciel donosi poniewaz chce osiagnac cele ktorych nie moglby osiagnac w
    sposob dostepny dla innych.

  • 8. Data: 2007-06-21 14:26:42
    Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl>

    > HWDP a co to znaczy ?

    To takie sformułowanie, które dziwnie skojarzyło mi się z Twoimi poglądami.

    > Uczciwy czlowiek nie kabluje na kolegow z uczelni !

    Uczciwość polega na czym innym kolego. To o czym piszesz można co najwyżej
    podciągnąć pod lojalność albo honor. Akurat to jest klasyczny przykład
    uczciwości.

    > Donosiciel donosi poniewaz chce osiagnac cele ktorych nie moglby osiagnac
    > w sposob dostepny dla innych.

    Ciekawe.........
    Gdyby nie niektórzy donosiciele to pewnie bałbyś się teraz z domu wychodzić

  • 9. Data: 2007-06-21 14:37:11
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Szefik" <t...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Śmieszny jesteś. Ktoś popełnił błąd i powinien za to beknąć.

    A jednak zwykły donosiciel. A w dodatku pewnie katolik ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2007-06-21 14:43:24
    Od: "Szerr" <s...@g...pl>

    Paweł Kulesza <rokikulesza@wytnij_towp.pl> napisał(a):

    > Uczciwość polega na czym innym kolego. To o czym piszesz można co najwyżej
    > podciągnąć pod lojalność albo honor.

    Honor?

    Sz.