  • Data: 2010-10-09 23:45:43
    Temat: Ubezpieczyciel i komornik
    Od: "Chlorek potasu" <h...@k...cc> szukaj wiadomości tego autora

    Zakupiłem samochód, zapominając o wysłaniu rozwiązania umowy OC firmie X
    byłego właściciela (opóźnienie kilka dni) i zakupiłem ubezpieczenie w nowej
    firmie Y. Poprzedni ubezpieczyciel X domaga sie pieniędzy. Nie zamierzam
    płacić za niezrealizowaną usługę tym bardziej, że nie podpisywałem żadnej
    umowy z ubezpieczycielem, ale prawo jest niestety po stronie
    ubezpieczyciela.
    Pomijając już fakt czy powinienem płacić czy nie, ubezpieczyciel sprawę
    przekazał obcej firmie windykacyjnej. Czy ubezpieczyciel może tak szastać
    moimi danymi osobowymi i rozdawać byle firmie windykacyjnej? Nie
    podpisywałem zgody na ściąganie należności za pośrednictwem windykatorów bo
    żadnej umowy nie mam z firmą X, w której mógłbym wyrazić zgodę na tego typu
    praktyki.

    --
    Mark