eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUbezpieczenie sprzetu rtv, wycena naprawyUbezpieczenie sprzetu rtv, wycena naprawy
  • X-Received: by 10.140.18.237 with SMTP id 100mr1247qgf.8.1428649889105; Fri, 10 Apr
    2015 00:11:29 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.18.237 with SMTP id 100mr1247qgf.8.1428649889105; Fri, 10 Apr
    2015 00:11:29 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    l13no3328817iga.0!news-out.google.com!k20ni87qgd.0!nntp.google.com!j5no653577qg
    a.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 10 Apr 2015 00:11:28 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Ubezpieczenie sprzetu rtv, wycena naprawy
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 10 Apr 2015 07:11:29 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:747099
    [ ukryj nagłówki ]

    Miałem wykupione ubezpieczenie sprzętu rtv:
    http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/szcze
    golne-warunki-ubezpieczenia-sprzetu-elektronicznego-
    dla-klientow-bre-banku.pdf
    Zgłosiłem szkodę- uszkodzenie tabletu- spadł, pękł wyświetlacz, tablet przestał
    "widzieć" kartę pamięci, zrywa połączenia wifi.
    Tablet kupiony kilka miesięcy temu jest na gwarancji.
    Opisałem uszkodzenia, zrobiłem fotki wypełniłem formularze wymagane przez
    ubezpieczyciela.
    Kilka dni temu dostałem informacje że mam dostarczyć kosztorys naprawy.
    W pobliżu nie ma autoryzowanego przez producenta serwisu a grzebanie przez
    nieautoryzowany spowodowałoby utratę gwarancji.
    Czy ubezpieczyciel może domagać się abym to ja zlecił wycenę czy powinno to być
    zrobione przez ubezpieczyciela?
    Czy mam prawo odmówić i nie zgodzić się na wycenę przez nieautoryzowany serwis i
    utratę gwarancji? Brak ważnej gwarancji to w pewnym sensie obniżenie wartości sprzętu
    przecież.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1