  • 1. Data: 2010-11-28 19:54:44
    Temat: Ubezpieczenie samochodu-zmiana ubezpieczającego
    Od: Behemot <...@...com>

    Mamy z zona dwa auta,oba na Nia zarejestrowane i przez Nia
    ubezpieczone.Zona w tym roku spowodowala dwie kolizje,co znaczaco
    wplywa na koszty ubezpieczenia.Czy da sie przerejestrowac auto na mnie
    tak zebym ja je ubezpieczyl na nastepny rok i czy to spowoduje ze nie
    poniose finansowych skutkow tych kolizji?Wiem ze pytanie jest
    infantylne ale nie mam bladego pojecia o przepisach ubezpieczeniowych.

    Jacek

  • 2. Data: 2010-11-28 20:00:29
    Od: "terrorysta" <t...@k...onet.pl>

    ?Da sie bez problemu. Nie bedziesz mial znizek...
    t.

  • 3. Data: 2010-11-29 08:18:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Behemot" <...@...com> napisal w wiadomosci grup
    com...

    teoria glosi, ze jesli to auto zostalo zakupione po slubie, to i tak jest
    wasze wspolne, wiec rownie dobrze mozesz ubezpieczyc je ty, bez zadnego
    kombinowania z dowodem rejestracyjnym, ale znajac zycie praktyka t.u. moze
    miec na ta sprawe inny poglad

    zawsze mozecie dokonac "darowinzy" przerejestrowac auto na ciebie i wtedy
    ubezpieczyc je na nowo, tylko jedno ale, ubezpieczac w innej ubezpieczalni,
    albo w takiej, ktora zwyzki przydziela na auto, a nie na kierowce, bo jak
    zona znowu przydzwoni, autem ktore ty ubezpieczyles, to wtedy bedziesz mial
    zwyzki na 2 samochodach, a nie na jednym

  • 4. Data: 2010-11-29 18:05:00
    Od: "ZibiT" <n...@o...eu>

    Nie wiem, czy juz nie jest "pozamiatane" w kwestii tych znizek. Mam dwa
    samochody i oba ubezpieczone w Hestii przy maksymalnych znizkach, ale
    wykupilem tez dodatkowa opcje za kilkadziesiat zlotych, dzieki której nie
    trace znizki na auto jezeli drugim spowoduje szkode. Pzdr.