  • 1. Data: 2002-10-07 10:52:55
    Temat: Ubezpieczenie samochodu
    Od: "Michał Proniewicz" <p...@p...fm>

    Witam
    Posiadam samochod ktoremu wlasnie konczy sie ubezpieczenie i jako ze nie
    posiadam jeszcze zadnych znizek chcialbym dopisac do dowod rejestracyjnego
    (jako wlasciciele oczywiscie) dziadka ktory takowe znizki posiada. Jak
    wyglada tak procedura i jakie sa ewentualne koszty takiego zabiegu.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2002-10-07 15:40:58
    Temat: Re: Ubezpieczenie samochodu
    Od: "wmaz1" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Proniewicz" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > (jako wlasciciele oczywiscie) dziadka ktory takowe znizki posiada. Jak
    > wyglada tak procedura i jakie sa ewentualne koszty takiego zabiegu.

    Kazda polisa OC(jestem ubezpieczony w Polonii) posiada dwie
    rubryki-"ubezpieczajacy" i "własciciel pojazdu".Wystarczy wiec ,ze
    pojdziesz ze swoim dziadkiem do firmy ubezpieczeniowej i jako
    ubezpieczajacego podasz jego własnie a siebie jako własciciela
    pojazdu.To wystarczy bys uzyskał znizke w wysokosci ,jaka posiada
    Twoj dziadek.Wada tego rozwiazania jest to,ze sam ,po uplywie okreslonego
    >czasu trwania ubezpieczenia, nie nabywasz prawa do znizki,poniewaz to
    dziadek jest ubezpieczajacym.
    Ponadto,w przypadku, gdy spowodujesz kolizje ze swojej winy(i bedzie ona
    zgłoszona
    do firmy ubezpieczeniowej) Twoj dziadek moze stracic znizke.
    Pozdrawiam. Wojtek.