  • 1. Data: 2002-06-24 10:55:31
    Temat: Ubezpieczenie "przy mężu" - pytanie
    Od: "Lidia Zając" <l...@w...pl>

    Witam!
    Mam następującą sytuację. Wróciłam do pracy po urlopie wychowawczym. Mój
    etat jest zajęty, muszę szukać nowej pracy lub zrezygnować ( mam
    czteroletnie dziecko, nie każdą pracę mogę podjąć). Pytanie brzmi, kto mnie
    ubezpiecza, jeśli zrezygnuję z pracy? Jeśli mąż, to co w razie jego śmierci?
    Czy dostaję po nim rentę, czy muszę szukać pracy np. po 20-tu latach
    przerwy? Proszę podzielcie się doświadczeniem.
    Lidka