  • 51. Data: 2017-12-07 09:51:10
    Temat: Re: Uber rozwozi paczki?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Taka cena to moze na okazyjnej promocji, ale nie stale.

    -----

  • 52. Data: 2017-12-07 11:37:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 09:50:39 UTC+1 użytkownik ń napisał:
    > Taka cena to moze na okazyjnej promocji, ale nie stale.

    Od ładnych kilku miesięcy już taka jest

  • 53. Data: 2017-12-07 15:35:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 22:04:56 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Na razie sobie szukają sami winnego. Ja rozważam 286?1 kk :-)

    Trzymam kciuki żeby się Tobie udało uzyskać prawomocny wyrok
    Frankowicze tez się ucieszą
    Co prawda precedensów u nas w sadownictwie nie ma ale zawsze jakiś krok do przodu by
    był
    Skorzystałeś z usługi jaką zaproponował tobie "dioradca", potwierdziłeś to
    własnoręcznym podpisem i teraz twierdzisz że cię oszukano.
    Identyczna sytuacja jak z frankowiczami- skorzystali z produktu jaki im doradcy
    zaproponowali a teraz czują się oszukani
    Twój wyrok jeśli taki uzyskasz bardzo by pomógł mysie frankowiczom np czy wszystkim
    tym którzy cos tam nieopacznie kupili, podpisali jakąś umowę a po czasie czują się
    nabici w butelkę.

  • 54. Data: 2017-12-07 15:40:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-07 o 15:35, Kris pisze:

> [...]
    > Skorzystałeś z usługi jaką zaproponował tobie "dioradca", potwierdziłeś to
    własnoręcznym podpisem i teraz twierdzisz że cię oszukano.

    Paczek się nie podpisuje - to znaczy jest miejsce na podpis, ale pod
    oświadczeniem, że nie przesyła się towarów wykluczonych z przewozu.

    Co nie zmienia istoty sprawy - poszedł na pocztę, zawarł umowę w formie
    ustnej, wybrał usługę, a potem się pulpa. Dla mnie to dziecinada.

    Pani na poczcie nie jest brokerem usług, aby Robercikowi robić dobrze i
    wybierać najtańszą opcję na rynku, tylko jej zadaniem jest jak
    największa sprzedaż usług jej pracodawcy.

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2017-12-07 15:55:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >i wybierać najtańszą opcję na rynku, tylko jej zadaniem jest jak
    >największa sprzedaż usług jej pracodawcy.

    Na razie jak czytasz, to sami nie wiedza za co ta oplata.

    Wiec poszedl na poczte, majac nadzieje ze panstwowa instytucja go nie
    oszuka, babka naliczyla oplate, wcale nie wiadomo czy powiedziala "to
    bedzie kosztowalo 45zl" czy dopiero po ostemplowaniu "nalezy sie
    45zl", sie zdziwil czemu tak drogo, ale w cennik popatrzyl w domu ...

    J.

  • 56. Data: 2017-12-07 20:53:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 15:55:32 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Na razie jak czytasz, to sami nie wiedza za co ta oplata.
    Jak nie wiedzą? Cennik to nie tajemnica
    http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_poczte
    x.html
    No chyba że Robert skan nadania paczka+ nam pokaże a nie pocztex bo jakoś dziwnie
    unika udostępnienia tu druczku nadania

    >Wiec poszedl na poczte, majac nadzieje ze panstwowa instytucja go nie
    > oszuka,

    A ozukała?
    >babka naliczyla oplate,
    Zgodnie z cennikiem pocztex
    > wcale nie wiadomo czy powiedziala "to
    > bedzie kosztowalo 45zl" czy dopiero po ostemplowaniu "nalezy sie
    > 45zl", sie zdziwil czemu tak drogo, ale w cennik popatrzyl w domu ...

    Frankowicze też umowy zaczęli analizować nie tak dawno dopiero;)
    Dowcipy o policji to już suchary ale 286 1 bo paczkę za 45zł mu dostarczyli?
    Przełożeni takiego "funkcjonariusza" w ramach przyzwoitości reagować powinni

  • 57. Data: 2017-12-07 22:18:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-07 o 15:55, J.F. pisze:

    > Na razie jak czytasz, to sami nie wiedza za co ta oplata.
    >
    > Wiec poszedl na poczte, majac nadzieje ze panstwowa instytucja go nie
    > oszuka, babka naliczyla oplate, wcale nie wiadomo czy powiedziala "to

    Obudź się. To już nie jest "państwowa instytucja".

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2017-12-07 22:49:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-12-17 o 15:40, Liwiusz pisze:

    > Pani na poczcie nie jest brokerem usług, aby Robercikowi robić dobrze i
    > wybierać najtańszą opcję na rynku, tylko jej zadaniem jest jak
    > największa sprzedaż usług jej pracodawcy.

    Tylko, że przedmiotem umowy było dostarczenie paczki i to kosztuje 25 zł.

  • 59. Data: 2017-12-07 22:51:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-12-17 o 20:53, Kris pisze:

    > Frankowicze też umowy zaczęli analizować nie tak dawno dopiero;)

    I Twoim zdaniem świadczy to o tym, że nie zostali oszukani?

    > Dowcipy o policji to już suchary ale 286 1 bo paczkę za 45zł mu dostarczyli?

    A za przelepienie ceny w sklepie za kilka groszy?

    > Przełożeni takiego "funkcjonariusza" w ramach przyzwoitości reagować powinni

    Na całe szczęście takie rzeczy sąd ocenia. Gdyby przełozeni chcieli to
    oceniać, to pewnie

  • 60. Data: 2017-12-07 23:24:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Dec 2017 22:18:25 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Obudź się. To już nie jest "państwowa instytucja".

    Ciagle jeszcze jednoosobowa spolka skarbu Panstwa.

    Wiec mozna sie poskarzyc w najblizszym Komitecie Partii :-)

    J.