  • 41. Data: 2017-12-05 22:04:53
    Temat: Re: Uber rozwozi paczki?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05-12-17 o 21:06, Liwiusz pisze:

    > I nic cię dyskusja na ten temat nie nauczyła, że na byle stronie typu
    > sendit.pl zapłaciłbyś za to 15zł?

    Nauczyła, ale dopiero, jak zapłaciłem te 45 zł.

    > Ech, myślałem, żeś inteligentny facet, a ty taki odporny na wiedzę.
    > Właśnie na takich "nieogarach" poczta zarabia, krojąc ich na 45zł.

    Na razie sobie szukają sami winnego. Ja rozważam 286?1 kk :-), ale dałem
    im szansę. Dążą do ustalenia, co mi za te dodatkowe 20 zł sprzedali.
    Idzie im jak po grudzie. Już 3 osoba z polecenia przełożonych się tym
    zajmuje. Pracownicę, która wzięła te 20 zł przynajmniej przed moim
    wzrokiem schowali (nie ma jej w tym Urzędzie)

  • 42. Data: 2017-12-05 22:06:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05-12-17 o 21:41, Kris pisze:

    > Sendit.pl np
    > Zgodnie z cennikiem usługi pocztex winno byc 44zl
    > http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_poczte
    x.html

    No popatrz, a u mnie jest 17,50:
    http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_paczka
    plus.html

  • 43. Data: 2017-12-06 00:29:57
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-05 o 21:41, Kris pisze:

    > Sendit.pl np
    > Zgodnie z cennikiem usługi pocztex winno byc 44zl
    > http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_poczte
    x.html

    Od pocztexu to raczej trzymałabym się z daleka. Nie mam do nich
    zaufania. Wysłałabym kurierem z UPS czy podobnej firmy. Sprawdzilabym
    najpierw u nich cenniki. Kurier przyszedłby po paczkę do domu i
    zapłaciłabym mniej niż poczcie.

    --
    animka

  • 44. Data: 2017-12-06 07:28:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 22:06:06 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > No popatrz, a u mnie jest 17,50:
    > http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_paczka
    plus.html

    Daj skan druczku jaki wypełniłes i na jakim sie podpisałeś to zobaczymy z jakiej
    usługi skorzystałeś

  • 45. Data: 2017-12-06 10:15:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Na razie sobie szukają sami winnego. Ja rozważam 286?1 kk:-), ale dałem
    > im szansę. Dążą do ustalenia, co mi za te dodatkowe 20 zł sprzedali.

    O matko, a myślałem, żeś normalny.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2017-12-06 11:58:06
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-12-05, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Skąd wziąłeś te ceny 10/15 zł? Pytam, bo Poczta Polska za paczkę 10 kg
    > skasowała mnie na 45 zł i właśnie sobie to wyjaśniają, bo powinna 25 zł.

    Na epaka.pl przy wadze 30kg, rozmiarach 20x20x15 cm "Paczka 48" wychodzi 15 zł,
    a inni kurierzy 30 zł. Może znalazł lepszego pośrednika. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 47. Data: 2017-12-06 17:33:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 grudnia 2017 11:58:08 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > [...]
    >
    > Na epaka.pl przy wadze 30kg, rozmiarach 20x20x15 cm "Paczka 48" wychodzi 15 zł,
    > a inni kurierzy 30 zł. Może znalazł lepszego pośrednika. :)

    Drogiego pośrednika masz.
    Sendit
    Kurier48 do 30kg ok 10zł brutto((Maksymalna dopuszczalna długość paczki wynosi 150
    cm, a dopuszczalna suma wymiarów (wysokość+długość+szerokość) 250 cm))
    55calowy tv tak wysłałem
    Inni kurierzy ok 15zł na sendit

  • 48. Data: 2017-12-06 18:03:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-12-17 o 10:15, Liwiusz pisze:
    > O matko, a myślałem, żeś normalny.

    To zależny od przyjętej normy.

  • 49. Data: 2017-12-06 18:04:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-12-17 o 07:28, Kris pisze:

> [...]
    zkaplus.html
    > Daj skan druczku jaki wypełniłes i na jakim sie podpisałeś to zobaczymy z jakiej
    usługi skorzystałeś

    Już trzeci pracownik poczty nie może tego ustalić. Zostawmy to
    profesjonalistom. Ja chciałem wysłać najtańszą paczką kilka książek.

  • 50. Data: 2017-12-06 18:59:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Już trzeci pracownik poczty nie może tego ustalić. Zostawmy to
    > profesjonalistom. Ja chciałem wysłać najtańszą paczką kilka książek.
    Ale ja Ciebie proszę żebyś Swoje potwierdzenie nadania udostępnił nam.