eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUS po 3 latach kontrola dzialki 0,30h i wszczecie postepowania › US po 3 latach kontrola dzialki 0,30h i wszczecie postepowania
    From: bartek <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: US po 3 latach kontrola dzialki 0,30h i wszczecie postepowania
    Date: Wed, 09 Jan 2013 20:01:57 +0100

    witam
    3 lata temu kupilem dzialke...w miejscowosci ktora nie nalezala do miasta

    dzialka miala 30 arow, dzialka rolna z stojaca woda, brak drogi
    dojazdowej, tereny podmokle,brak mediow i mozliwosci podlaczenia
    zagospodarowanie przestrzenne brak, moglem stawiac tylko gospode... ale
    ze nie bylem rolnikiem i nie mialem 1h ziemi to nie moglem generalnie
    nic robic...kupno aktem notarialnym, informacja do nie agencji rolnej o
    sprzedazy dzialki z prawem pierwokupu odrzucona...dzialka jest moja

    miesiac pozniej miejscowosc wchodzi w granice miasta

    dzialka z marszu zostaje przeksztalcona na dzialke budowlana

    dzialke doprowadzam do porzadku stawiam plot, doprowadzam energie na
    swoj koszt, stawiam studnie wody,

    niedawno dostalem pismo ze urzad mimo wszystko podwaza decyzje co do
    wartosci dzialki pomimo ze napisalem im to wszystko, oraz ze w granicy
    100 m znajduje sie stary zarosniety i inne smutne rzeczy o braku mediow
    itp itd.

    urzad kwestionuje....ponoc robia to od tego roku

    to jest nowa polityka rzadu latanie dziury ?
    co mi grozi jak sie bronic ?

    dzialka na czas kiedy kupywalem nie byla warta nawet 40 tysiecy ja
    kupilem ja notarialnie za 30 tysiecy zlotych.