eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › UPS i odmowa uznania reklamacji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2010-04-14 10:29:38
    Temat: UPS i odmowa uznania reklamacji
    Od: l...@v...pl

    Jak ugryźć UPS - mam przesyłkę, faktycznie nie da się stwierdzić na 100%, że
    paczka jest uszkodzona, jako opakowanie, albowiem została otwarta, czm zatarto
    część śladów.

    Po rozpieczętowaniu pudełka okazało się, iż drukarka jest uszkodzona. Faktycznie
    była zapakowana w folię ochronną, ani nie mam podstaw do tego, aby przypuszczać,
    że nadawca przesłał mi uszkodzoną :)) już rzecz.


    UPS cyt:
    "Opakowanie zewnętrzne pozostało nienaruszone, nie można zatem stwierdzić, że
    szkoda powstała podczas wykonywania usługi transportowej. Ponadto nadawca nie
    zastosował wystarczającego zabezpieczenia na czas transportu."

    W mojej ocenie nie da się zapakować urządzenia w taki sposób, aby uchronić je
    przed uszkodzeniem np. na skutek upadku, teoretycznie upadku na jeden z boków
    pudełka, przez co nie ma odkształceń na nim.

    Pytanie dot. Regulaminu pkt. 3.4
    http://www.ups.com/media/pl/terms_carriage_pl.pdf
    Odnoszę wrażenie, że jako adresat jestem osobą trzecią, i to na linii nadawca
    ups wyjaśniać powinna się sprawa, a mnie przysługuje odszkodowanie od UPS a UPS
    regres ewentualny od nadawcy, jeśli uzna, że "źle zapakował.

    Pomóżcie proszę





    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1