-
1. Data: 2010-04-14 10:29:38
Temat: UPS i odmowa uznania reklamacji
Od: l...@v...pl
Jak ugryźć UPS - mam przesyłkę, faktycznie nie da się stwierdzić na 100%, że
paczka jest uszkodzona, jako opakowanie, albowiem została otwarta, czm zatarto
część śladów.
Po rozpieczętowaniu pudełka okazało się, iż drukarka jest uszkodzona. Faktycznie
była zapakowana w folię ochronną, ani nie mam podstaw do tego, aby przypuszczać,
że nadawca przesłał mi uszkodzoną :)) już rzecz.
UPS cyt:
"Opakowanie zewnętrzne pozostało nienaruszone, nie można zatem stwierdzić, że
szkoda powstała podczas wykonywania usługi transportowej. Ponadto nadawca nie
zastosował wystarczającego zabezpieczenia na czas transportu."
W mojej ocenie nie da się zapakować urządzenia w taki sposób, aby uchronić je
przed uszkodzeniem np. na skutek upadku, teoretycznie upadku na jeden z boków
pudełka, przez co nie ma odkształceń na nim.
Pytanie dot. Regulaminu pkt. 3.4
http://www.ups.com/media/pl/terms_carriage_pl.pdf
Odnoszę wrażenie, że jako adresat jestem osobą trzecią, i to na linii nadawca
ups wyjaśniać powinna się sprawa, a mnie przysługuje odszkodowanie od UPS a UPS
regres ewentualny od nadawcy, jeśli uzna, że "źle zapakował.
Pomóżcie proszę
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl