  • 141. Data: 2021-10-12 15:19:09
    Temat: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 14:40:52 +0200, Olin wrote:

    > We wrześniu było jakoś lepiej, a misiewicz zdrowia mówił o udziale
    > zaszczepionych w NOWYCH zakażeniach:
    >
    > "Udział osób zaszczepionych w nowych zakażeniach wynosi 0,9 proc., czyli
    > 99,1 proc. nowych zakażeń to są ludzie niezaszczepieni"
    >
    > https://www.mp.pl/pacjent/choroby-zakazne/koronawiru
    s/koronawirus-aktualnosci/280029,99-zakazonych-to-os
    oby-niezaszczepione

    Kiedy to bylo - 21.09 ?

    > Nowsze dane pojawią się wcześniej czy później na tłiterze albo w
    > warzywniaku.

    No wlasnie
    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/143882002864474
    1134
    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/143379189894320
    1280

    17.09 1407243 zakazonych, 12505 wsrod zaszczepionych.
    3.09 1400416 zakazonych, 10610 wsrod zaszczepionych.

    w 14 dni przybylo wiec ok 6800 nowych zakazonych,
    z czego 1900 to w pelni zaszczepieni.

    0.9% ?

    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/144646791990333
    0305
    8.10 1429507 zakazonych, 19688 wsrod zaszczepionych.

    Fluktuacja ?

    J.

  • 142. Data: 2021-10-12 15:22:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Oct 2021 15:10:43 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale można porównać wskazania tego zegarka z innymi.

    Inne zegarki są tej samej firmy, a nawet jeśli nie, to wszyscy producenci
    zegarków są w zmowie i żyją tylko po to, żeby nabywców zegarków robić w
    ciula.

    > Dawniej zegar na
    > wieży taką rolę pełnił. I jak po jakimś czasie zauważysz, że przeważnie
    > pokazuje taką samą, to już nie musisz wiedzieć jak działa,

    Jeśli pokazuje tę samą, to znaczy, że stoi, ale nie należy się zrażać, bo
    jednak dwa razy na dobę pokazuje właściwą.

    Kto ma głowę na karku nastawia zegarki podle Teleekspresu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 143. Data: 2021-10-12 15:29:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 15:17, Olin pisze:

    > Nie uwierzysz, ale nie wszędzie jest jak na komendzie.

    Wszędzie są idioci. A jak jakiś "poważny" badacz zaczyna się powoływać
    na anonimowe ankiety, albo "tajne" przecieki, to z zasady można
    zakładać, że z braku racjonalnych dowodów "ssa z palca".

    --
    Robert Tomasik

  • 144. Data: 2021-10-12 15:30:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 15:22, Olin pisze:
    > Inne zegarki są tej samej firmy, a nawet jeśli nie, to wszyscy
    > producenci zegarków są w zmowie i żyją tylko po to, żeby nabywców
    > zegarków robić w ciula.

    Jeśli róno robią w ciula, to akurat dobrze.

    --
    Robert Tomasik

  • 145. Data: 2021-10-12 15:32:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Oct 2021 15:19:09 +0200, J.F napisał(a):

    > Fluktuacja ?

    Tu jest tabelka z zestawieniem tygodniowym, a nie od początku:
    https://pbs.twimg.com/media/FBLjdg0XEAYhfYR?format=p
    ng&name=large

    Średnio 21.77% zgonów to zaszczepieni, czyli grubo poniżej 50%.

    I tak dalej będziesz twierdził, że szczepionki to ściema.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 146. Data: 2021-10-12 15:40:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Oct 2021 15:29:25 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A jak jakiś "poważny" badacz zaczyna się powoływać
    > na anonimowe ankiety, albo "tajne" przecieki, to z zasady można
    > zakładać, że z braku racjonalnych dowodów "ssa z palca".

    No właśnie. Kiedy miałeś podać, które artykuły z oko.press są kłamliwe,to
    zacząłeś coś pisać o służbach tajnych przez poufne, w które rzekomo jesteś
    umoczony.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 147. Data: 2021-10-12 15:44:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 14:57:06 +0200, Kviat wrote:

    > Ludzie byli na Księżycu. Przypuszczam, że dostali zadanie wylądować na
    > Księżycu i za to im zapłacili. Nie wiem co potrafią, nie czytałem
    > raportu i nie wiem jak to zrobili, ale im bardziej ufam niż bredzeniu
    > foliarzy o filmowaniu tego w magazynie gdzieś na pustyni.

    Powrotu do zdrowia zycze.

    Roznica taka, ze obecnosc na Ksiezycu mozna jakos tam zweryfikowac
    (*), a skoro dolecieli, to widac cos potrafia.

    A tu trzeba bylo tylko raport napisac.
    Pisac to prawie kazdy umie :-)

    (*) choc tak po prawdzie ... ile by kosztowal w Hollywood film z
    ladowania na ksiezycu ? A skad wiesz, ze tam byli ? :-)

    > Uświadom mnie czego nie uwzględnili. I jak bardzo zmienia to wyniki.

    Nie wiem, tez nie czytalem raportu.
    Wiem za to, jak latwo sie pomylic w statystyce, i jak latwo mozna
    zmanipulowac wyniki.

    > Nie, nie zasiadają.

    No jakze smiesz watpic, minister mialby zatrudnic jakis ignorantow
    zamiast fachowcow ?

    P.S. Jakbym nie czytal wczeniejszego raportu, jakbym nie wiedzial
    jakie podkomisja ma zadanie, to pewnie bym uwierzyl w raport
    Maciarewicza. Dobitnie/sugestywnie napisany.

    Ale ... przeciez w Smolensku nie bylem, wraku nie widzialem,
    to moze ci pierwsi klamali ? :-)

    J.

  • 148. Data: 2021-10-12 15:49:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 14:50:22 +0200, Olin wrote:

    > Tak właśnie jest w zasadzie ze wszystkim.
    > Przykładowo, nie wiem, jak działa zegarek, z czego go robili i tak dalej,
    > zatem zupełnie nie można wierzyć w pokazywaną przez niego godzinę.

    Tylko ze akurat z grubsza wiem jak dziala zegarek, rozkrecalem kilka,
    wiem jak zrobiony, moge wskazania porownac z kilkoma innymi.

    Ale jak mam jeden zegarek i sie popsuje ... to skad bede wiedzal, czy
    wierzyc w pokazywana godzine?

    J.

  • 149. Data: 2021-10-12 15:53:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Oct 2021 15:44:29 +0200, J.F napisał(a):

    > obecnosc na Ksiezycu mozna jakos tam zweryfikowac

    No to jak zweryfikowałeś lądowanie na Księżycu?

  • 150. Data: 2021-10-12 15:56:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Oct 2021 15:49:42 +0200, J.F napisał(a):

    > Tylko ze akurat z grubsza wiem jak dziala zegarek, rozkrecalem kilka,
    > wiem jak zrobiony,

    Gratuluję.
    Teraz zegarki nie mają kółek, a w dodatku trend jest taki, że informacje o
    godzinie czerpią z radia albo satelitów, a wiadomo, kto na tym trzyma łapę.

    > moge wskazania porownac z kilkoma innymi.

    Inni też są w spisku.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek