  • 1. Data: 2009-05-18 16:27:40
    Temat: Tv satelitarna "N" - nie odpowiadaja na reklamacje w regulaminowym terminie - co robic?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Mam problem z TV satelitarna "N". Zle naliczaja mi oplaty za usluge.
    17 kwietnia zlozylem reklamacje (data dotarcia reklamacji do BOK
    Nki).
    Zgodnie z ich regulaminem:
    http://n.pl/fileadmin/pdf/REGULAMIN_SWIADCZENIA_USLU
    G_070531a.pdf
    Rozdzial X, pkt 6 maja 30 dni na odpowiedz na reklamacje.

    Wlasnie minal ten miesiac, odpowiedzi nie ma (fakt, mogli wyslac to
    listem w piatek, wiec i tak jeszcze kilka dni poczekam) - co w takim
    przypadku robic?

    W przypadku reklamacji z tytylu niezgodnosci z umowa sprawa jest jasna
    - po 14 dniach bez odpowiedzi reklamacja jest uznana.
    A jak to wyglada w przypadku zwyklej reklamacji wg regulaminu bedacego
    czescia umowy?

    BTW
    Czy umowe o swiadczenie uslug (_nie_ o swiadczenie uslug
    _telekomunikacyjnych_) dostawy sygnalu TV moza tez reklamowac z tytulu
    niezgodnosci z umowa? I w zwiazku z tym miec prawa wynikajace z
    ustawy?
    Pytam o to, bo wg rachunku za ten miesiac tez oplaty sa zle
    naliczone :/ Wiec reklamacja za ten miesiac byla by juz wg ustawy o
    ochornie konsumentow - 14 dni - i wiem na czym stoje.

    Z gory dzieki za pomoc :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-05-18 18:08:44
    Od: bud <b...@i...pl>

    Rafal M pisze:
> [...]
    G_070531a.pdf
    > Rozdzial X, pkt 6 maja 30 dni na odpowiedz na reklamacje.

    mam podobny problem: mila Pani na infolini poinformowala mnie, ze w
    ciagu 14 dni (!) potwierdza mi przyjecie reklamacji a w ciagu 30 dni
    odpowiedza.
    Mysle, ze robia to specjalnie (te pierwsze 14 dni) bo w ten sposob w
    sumie na odpowiedz maja 30 dni. Sprytne.

    mozna to latwo ominac: mianowicie wyslac reklamacje poleconym za
    potwierdzeniem odbioru i wtedy maja 14 dni na odowiedz.
    Jesli nie odpowiedza - reklamacja uznana.

    bud

  • 3. Data: 2009-05-18 18:16:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "bud" <b...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > mozna to latwo ominac: mianowicie wyslac reklamacje poleconym za
    > potwierdzeniem odbioru i wtedy maja 14 dni na odowiedz.
    > Jesli nie odpowiedza - reklamacja uznana.

    Gorzej, że udają jakby jeszcze nie rozpatrzona i dalej źle naliczają.

  • 4. Data: 2009-05-18 18:28:35
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > mam podobny problem: mila Pani na infolini poinformowala mnie, ze w
    > ciagu 14 dni (!) potwierdza mi przyjecie reklamacji a w ciagu 30 dni
    > odpowiedza.

    walczylem 3 lata ze Sferia, po odpowiednim pismie ze mam w dupie
    ich wewnetrzny obieg dokumentow bo posiadam papierek
    z data wplyniecia na pieczatce, szybko zmienili ton.

    > mozna to latwo ominac: mianowicie wyslac reklamacje poleconym za
    > potwierdzeniem odbioru i wtedy maja 14 dni na odowiedz.
    > Jesli nie odpowiedza - reklamacja uznana.

    Sam nie mam z nimi problemu ale kolega ma.
    Burdel tam panuje taki, ze czlowiek jednoczesnie dostal od Nki
    dwa pisma - w pierwszym uzanie reklamacji, w drugim odrzucenie.
    A korespondencja ciagnie sie juz zdaje od stycznia.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com