  • 121. Data: 2024-05-08 23:05:14
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 08.05.2024 o 18:56, Trybun pisze:

    > Jak to przyjmuje że eliminacja jednostki ze społeczeństwa to jak
    > pstryknąć palcami, pokręciło Cię??  To ma być ostateczność i stosowane
    > tylko wobec recydywy i jednostek które nie dają nadziei.

    > Brevik to w sumie żaden zwyrodnialec na którego należałoby postawić
    > krzyżyk. Natomiast gdyby po wyjściu choć próbował powtórzyć swój wyczyn,
    > to wtedy nie ma zmiłuj. Społeczeństwo nie może tolerować kogoś kto nie
    > może żyć bez zabijania innych.

    Coś mi tu Putinem zalatujesz.
    --
    animka

  • 122. Data: 2024-05-09 08:11:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 May 2024 21:24:57 +0200, nadir napisał(a):

    > Nie pisałem nic o kasie,
    A to o czym: " A potem wraca do służby i pierdoli, jak to ona jest
    gorzej opłacana niż mężczyźni."

    >Bachory, jak to piszesz, kosztują, i to nie tylko kobietę, ale i .
    >mężczyznę, bo jak kobieta jest na macierzyńskim/wychowawczym, to
    >normalny ojciec jej dziecka/dzieci pracuje i zapierdala na ich utrzymanie.
    Acha. I kiedy baba w domu z dzieciakiem to on dostaje jej pensję. I
    swoją, oczywiście.

    Staraj się lepiej.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 123. Data: 2024-05-09 14:02:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 May 2024 18:56:53 +0200, Trybun wrote:

> [...]
    > krzyżyk. Natomiast gdyby po wyjściu choć próbował powtórzyć swój wyczyn,
    > to wtedy nie ma zmiłuj. Społeczeństwo nie może tolerować kogoś kto nie

    Ale jest też kolejna sprawa. Kara ma odstraszać innych.

    Nie wiem, czy 10 lat wystarczająco odstraszy.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Anders_Breivik

    "24 sierpnia 2012 Breivik został skazany na 21 lat więzienia, bez
    możliwości przedterminowego zwolnienia przed upływem 10 lat. Sąd
    zastrzegł sobie prawo do bezterminowego przedłużenia kary, jeśli
    Breivik nadal będzie postrzegany jako zagrożenie dla społeczeństwa.
    Jest to najwyższy wymiar kary w Norwegii"

    Wyrok powiedzmy przyzwoity i przewidujący ... ale potem słyszysz, ze
    wyszedl po 10 latach ... może jednak powinno być uzależnienie od
    ilosci ofiar,

    "Anders Breivik odbywa karę w więzieniu o zaostrzonym rygorze w
    miejscowości Skien, położonej ok. 100 km od Oslo. Od czasu osadzenia
    przebywa w całkowitym odosobnieniu, ma jednak do dyspozycji aż trzy
    połączone cele, wyposażone w m.in. wygodne łóżko, prywatną łazienkę,
    telewizor, lodówkę oraz komputer bez dostępu do internetu. Wszystkie
    te udogodnienia mają w założeniu zrekompensować mu brak możliwości
    kontaktu z innymi więźniami. "

    Nie wiem jaki sens ma to odsobnienie ... chyba, ze ochronę jego przed
    innymi więzniami.

    "W marcu 2016 Breivik wytoczył proces przeciwko Norwegii, gdyż warunki
    w jakich jest przetrzymywany w więzieniu, uznał za ,,nieludzkie""

    Kolejna sprawa, to ewentualne choroby psychiczne, w szpitalu/więzeiniu
    sie taki ładnie leczy, wychodzi, przestaje brać leki, nikt
    nie pilnuje, czy bierze, choroba wraca ...

    "W styczniu 2022 roku złożył wniosek o warunkowe przedterminowe
    zwolnienie z więzienia[11]. Sprawę przegrał, a psychiatrzy, którzy go
    badali i wyciągali wnioski z jego zachowań stwierdzili, że dalej jest
    on niebezpieczny dla społeczeństwa"

    To jak - dobrze się resocjalizuje, czy nie bardzo?

    "W dorosłości Breivik bezskutecznie próbował założyć własny interes -
    po porażkach w życiu najwidoczniej wycofał się ze społeczeństwa i
    zaczął spędzać całe dnie w domu, grając w gry komputerowe"

    Dac mu do celi komputer (ma), zlecenie na testowanie gier, i niech
    siedzi 30 lat, i wszyscy będą zadowoleni ...

    Albo inna pożyteczną prace fizyczną ... tylko chyba nie da rady scinać
    drzew na Syberii :-)

    J.

  • 124. Data: 2024-05-09 14:23:09
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-09 o 14:02, J.F pisze:

    > "24 sierpnia 2012 Breivik został skazany na 21 lat więzienia

    Ludek powiązany z najsłynniejszym wystąpieniem Leppera widać groźniejszy
    dla czeciej RP dostał 38 lat.

    cyt.
    Były doradca Leppera odsiaduje wyrok... 38 lat więzienia

    Mowa o Bogdanie Gasińskim, reszcie ludków u których Leppa zdeponował
    papiery miało "samobójstwa".

    Znaczy jak zajdzie taka potrzeba to i sądy RP dają radę przykładnie
    ukarać "po amerykańsku":) Tylko to to rzadkie przypadki.

  • 125. Data: 2024-05-09 14:59:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 May 2024 14:23:09 +0200, alojzy nieborak wrote:

> [...]
    > Znaczy jak zajdzie taka potrzeba to i sądy RP dają radę przykładnie
    > ukarać "po amerykańsku":) Tylko to to rzadkie przypadki.

    Internet twierdzi, że mu nie połączono wyroków, co jest u nas istotnie
    ewenementem.
    No ale mial kilku prezydentów, których mógł prosić o łaskę ...
    wszystkim podpadł ? :-)
    I nie tylko prezydentom.

    Głowy nie dam, ale jakby tak amerykański sąd kogos skazał na 100 lat
    ... istnieje chyba możliwość, ze potem go wyślą na odsiadkę do
    Polski ... na 100 lat, czy mniej ?

    I nawet jakoś pismaki nie chcą nagłośnić jego sprawy ... komu on tak
    podpadł?

    J.

  • 126. Data: 2024-05-09 15:06:43
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-09 o 14:59, J.F pisze:

    > Internet twierdzi, że mu nie połączono wyroków, co jest u nas istotnie
    > ewenementem.
    > No ale mial kilku prezydentów, których mógł prosić o łaskę ...
    > wszystkim podpadł ? :-)

    Jak wszyscy brali to i wszystkim podpadł.

    Jego szef zapadł się pod ziemię, pewnie dostał betonowe bootki.

    > I nawet jakoś pismaki nie chcą nagłośnić jego sprawy ... komu on tak
    > podpadł?

    Mało masz przypadków pismaków trupów?

  • 127. Data: 2024-05-09 15:15:54
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > gorzej opłacana niż mężczyźni."

    > Acha. I kiedy baba w domu z dzieciakiem to on dostaje jej pensję. I

    Co ty w ogóle pierdolisz?

  • 128. Data: 2024-05-09 16:12:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 May 2024 15:06:43 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > Jak wszyscy brali to i wszystkim podpadł.

    A on dawał, czy wiedział, że brali?
    Jak taki niewygodny, to już dawno powinien nie żyć :-)

    > Jego szef zapadł się pod ziemię, pewnie dostał betonowe bootki.

    Moze i tak, choć Gasinski chyba sugerował, ze to on ma związki z
    mafią, to może raczej on wsadzał/zlecał.

    Skoro policja go szuka, to co się dziwić, ze "zapadł się pod ziemię".
    Siedzi gdzieś sobie spokojnie, w jakim spokojnym kraju ... na
    emeryturze :-)

    > Mało masz przypadków pismaków trupów?

    Znowu tak dużo tego nie ma.
    Poza tym jak widać - ktoś przypomina o sprawie.

    Więc kiedy uciszają (nie koniecznie od razu drastycznie) - po po
    pierwszym artykule, czy dopiero, jak zacznie za bardzo węszyć ?

    J.

  • 129. Data: 2024-05-10 11:16:41
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 09.05.2024 o 14:02, J.F pisze:
> [...]
    > siedzi 30 lat, i wszyscy będą zadowoleni ...
    >
    > Albo inna pożyteczną prace fizyczną ... tylko chyba nie da rady scinać

    W sumie to nie wiem o co Ci chodzi, myślisz że jak ktoś planuje masowy
    mord to przestraszy go widmo wysokiej kary więzienia? Druga sprawa jest
    taka że takie mordy to nie sprawa jakichś "urodzonych morderców", czyli
    psychotycznych degeneratów którzy nie potrafią i nie mogą inaczej
    funkcjonować w społeczeństwie, a najczęściej kogoś sprowokowanego i kto
    działa w afekcie.

  • 130. Data: 2024-05-10 12:51:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 May 2024 11:16:41 +0200, Trybun wrote:

    > W sumie to nie wiem o co Ci chodzi, myślisz że jak ktoś planuje masowy
    > mord to przestraszy go widmo wysokiej kary więzienia?

    Nie masowy. Mały, zwykły. Zona, teściowa, wspólnik, itp.

    Jak pomyśli, ze w razie wpadki, to 5 lat posiedzi ...

> [...]
    > psychotycznych degeneratów którzy nie potrafią i nie mogą inaczej
    > funkcjonować w społeczeństwie, a najczęściej kogoś sprowokowanego i kto

    Masowe?
    Nasze sądy nie uznają tego za afekt, skoro musialeś bron kupic,
    amunicje, zabrać to na wyspę czy do szkoły, i jeszcze jak tam jest
    impreza.

    To jest premedytacja.

    No ale jak takiego osobnika cos jest w stanie tak bardzo zdenerwować
    ... to skąd wiadomo, ze go drugi raz nie zdenerwuje ?

    J.